Find job

PR & marketing-profil søges (Barselsvikariat)

Vores PR & Marketing Manager går på barsel, derfor søger vi en stærk profil med fokus på PR og marketing til at varetage jobbet fra 1. februar 2018 – udgangen af året.

Stillingen ”spænder” bredt og du vil bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

PR & markedsføring:

  • Du vil være ansvarlig for alt pressearbejde (pitch af historier / strategiske produktplaceringer), håndtering af den nordiske presse samt planlægning og eksekvering af to årlige presse events.
  • Du vil have al kontakt til vores udenlandske pressebureauer og skal sikre deres resultater samt informere dem omkring PR-fokusområder.
  • Du vil være ansvarlig for alle presseudlån.
  • Du vil være ansvarlig for alle influent samarbejder.
  • Du skal markedsføre vores virksomhed og produkter intenst på vores digitale såvel som sociale platforme.
  • Du vil være ansvarlig for alt tekstforfatning til bl.a. sociale medier, hjemmeside, nyhedsbreve, invitationer, pressemeddelelser samt til vores katalog.
  • Du vil stå for at udarbejde og udvikle visuelt materiale til nyhedsbreve, hjemmeside og generelt POS-materiale mv.
  • Du vil i samarbejde med en ekstern grafiker være ansvarlig vores produktion af kataloger; vi forventer ikke at du selv producerer, men du er projektleder og har en vigtig rolle i den kreative proces, der bl.a. omfatter udarbejdelse af tekster, location research samt håndtering af samarbejdet med ekstern stylist og fotograf.

Vi forventer:

  • Du er udadvendt og har en proaktiv tilgang til tingene.
  • Du trives med at have mange bolde i luften.
  • Du er struktureret og formår at bevare overblikket og samle trådene i en travl hverdag.
  • Du har kendskab til pressen og har erfaring fra et lignende job.
  • Du er en stærk kommunikatør og behersker dansk og engelsk flydende, både i tale og på skrift.
  • Du behersker Photoshop og InDesign.
  • Du kan begå dig på alle niveauer af en organisation.
  • Du har en konceptuel tilgang til Broste Copenhagen som brand.

Vi tilbyder:

Et udfordrende job med meget alsidige arbejdsopgaver, som beskrevet ovenfor.
Et job hvor du får stor indflydelse på din hverdag.
Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor der hele tiden sker noget nyt og der er plads til ideer og udvikling.

Tiltrædelse:

Februar 2018. Der vil dog blive holdt samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til barselsvikariatet er du velkommen til at kontakte PR & Marketing Manager, Sarah Trans Houmøller – Sarahj@brostecph.com.

CV og ansøgning mailes til Sarahj@brostecph.com mærket med ”PR & Marketing – barselsvikar” i emnefeltet.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Hvidovre

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.