Find job

Administrativ Koordinator med flair for økonomi søges til fødevarevirksomhed

Vi søger en dygtig og omhyggelig administrativ koordinator til mindre fødevarevirksomhed i Nordsjælland. Vi arbejder meget tæt i det daglige med stor åbenhed og kommunikation om opgaver. Som mindre virksomhed, der sætter en stor ære i fleksibilitet og service, er det nødvendigt for os, at vi kan lappe over hinanden, og at kunder altid kan få svar og hjælp på en god og venlig måde.

Jobbet

Du vil være en del af administrationen, og den første folk møder, når de træder ind ad døren. Du vil have et tæt samarbejde med Adm. Direktør samt Udviklings- og Produktionschef. Dernæst vil du dagligt have god kontakt med både Kvalitetschefen og vores tekniske medarbejder, ligesom du vil være i kontakt med vores produktionspersonale.

Dine primære arbejdsopgaver indenfor bogholderi er:

  • Finans, Debitor og kreditor bogholderi (vi anvender C5).
  • Betalinger, ind- og udland.
  • Løn, månedsløn samt 14-dages for timeansatte (vi har tidsregistrering og anvender Dataløn).
  • Moms (kvartal), eksportmoms (mdr.) + afgifter.
  • Indberetning af eksport til Intrastat.
  • Klargøring af bogholderiet til årsafslutning (30/6) med diverse afstemninger.

Derudover vil du bl.a. også skulle stå for:

  • Booking af transporter samt lave forsendelsesdokumenter.
  • Ordrebehandling og dialog med produktionsformand herom.
  • Bestilling af råvarer.
  • Modtage chauffører, der skal hente og levere varer, samt modtage og vise gæster til rette.
  • Passe telefon og sørge for postmodtagelse, kurerforsendelser mm.

Faglig profil

Du har arbejdet med bogholderfaget og sætter en ære i, at alt stemmer, og vi betaler til tiden. Du undersøger ting til bunds hvis der er noget, du ikke forstår i form af lovgivning og kan stå inde for det, du laver. Du skal kunne dansk og engelsk i tale og skrift, da vi har meget eksport.

Personlige kompetencer

Du arbejder godt selvstændigt men er samtidig en god holdspiller, der har lyst til kontakt med alle grupper i virksomheden. Du er hjælpsom, humørfyldt, fleksibel, initiativrig og interesseret i dine medmennesker.

Vi tilbyder

Et alsidigt og selvstændigt job på fuld tid i Skandinaviens eneste pellet virksomhed. Her er en stor grad af frihed for medarbejderne, og der er kort fra beslutning til handling. Vi er en fabrik med en meget nem, uformel og direkte omgangstone, og 2/3 af medarbejderne har mere end 15 års anciennitet. Du får mulighed for at sætte dit eget aftryk på jobbet og udfordre ”plejer”. Vi værdsætter alle forslag til forbedringer, initiativer og lyst til forandring for virksomhedens bedste.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Administrerende Direktør Bente Drifte på bd@qualitypellets.com eller telefon 47749015. Du kan læse mere om os på www.qualitypellets.com

Ansøgning med dit CV og lønforslag sendes til bd@qualitypellets.com senest d. 20/11-2017.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Nordsjælland (Ølsted)

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.