Find job

Leder til Familierådgivning Intern

Til Familierådgivningen i Esbjerg Kommune søger vi en administrativ leder, der brænder for at højne kvaliteten i indsatsen overfor børnefamilier.

  • Er du en leder der kan udvikle og få dine medarbejdere til at trives?
  • Vil du være med til at skabe et team, hvor vi i fællesskab højner kvaliteten?
  • Vil du dele vores høje ambitionsniveau om, at alle medarbejdere skal trives og yde deres bedste?

Familierådgivningen

Vi er en afdeling med 120 medarbejdere fordelt i 4 distrikter. Afdelingen du ansættes i er en nyoprettet intern afdeling med 13 administrative medarbejdere. 
I Familierådgivningen vil du indgå i et dynamisk samspil med Familie & Forebyggelses øvrige ledere og chefer. I jobbet har du mulighed for karriereudvikling, indflydelse og at sætte dit præg på afdelingens udvikling. 
Du refererer til myndighedschefen.

Du tilbydes:

  • Mulighed for indflydelse
  • Engagerede medarbejdere
  • Et stærkt lederteam og gode kollegaer
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Sparring hos nærmeste kollegaer og leder
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø

Dine primære opgaver vil være:

  • Daglig ledelse af den administrative gruppe
  • Organisere arbejdet og prioritere ressourcerne inden for den udmeldte ramme
  • Sparring med myndighedschefen
  • Sikre kvalitet og ensartethed i sagsbehandlingen
  • Sikre en effektiv ressourceudnyttelse
  • Sikre et godt samarbejde med borgere og samarbejdspartnere

Dine kvalifikationer:

  • Du har ledelseserfaring med en administrativ eller socialfaglig baggrund
  • Du har erfaring med personaleledelse
  • Du har erfaring med økonomi og budget
  • Du har indblik i lovgivning på børn- og ungeområdet
  • Du har erfaring fra at arbejde i et politisk system

Som person skal du være:

  • En stærk leder med hjertet på rette sted
  • Målrettet, udviklingsorienteret og resultatdrevet
  • Udadvendt og humørfyldt
  • Strategisk og analytisk
  • Præcis og respektfuld i din kommunikation
  • Fokuseret på kvalitet og faglighed
  • Systematisk og vedholdende

I Esbjerg Kommune er der politisk såvel som økonomisk opbakning til at prioritere opgaverne i Familierådgivningen. Du vil således få et stort råderum med mulighed for at sætte dit eget præg på din afdeling og dit ansvarsområde.
 
Du vil blive del af et stærkt lederteam, hvor faglighed og humor er i højsædet. 
Der er stor velvilje til at hjælpe hinanden i forhold til de daglige udfordringer der kan være. I den travle hverdag vil du altid opleve, at du kan hente sparring hos dine nærmeste kollegaer.
 
I jobbet har du gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
 
Vi vil glæde os til at tage imod dig og sørge for, at du modtager en god intro til dine opgaver.
 
Alle kvalificerede uanset køn, alder og etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.
 
Forventet tiltrædelse den 1. februar 2018 eller snarest derefter.

Yderligere information

Læs mere om stillingen, arbejdsområderne og arbejdspladsen i job- og personprofilen her.
 
Du er velkommen til at kontakte Myndighedschef Johnny Holst pr. mail: johho@esbjergkommune.dk eller pr. telefon 23 25 22 25.

Løn og ansættelsesvilkår

Lønnen fastsættes efter principperne for lokal løndannelse. 
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres, og børneattest vil blive indhentet.

Ansøgningsfrist: 

10. december 2017

Samtaler

1. samtale forventes afholdt 13. december 2017 og 2. samtale forventes afholdt 19. december 2017. Ansøgere, der går videre til 2. samtalerunde, vil blive testet.
 
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på "Søg jobbet her" nederst og vedhæft din ansøgning, CV samt relevant dokumentation.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Esbjerg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.