Find job

Uddelingsmedarbejder til Otto Mønsted

Otto Mønsted søger en ny kollega. En kvalificeret medarbejder som skal indgå i det fremadrettede arbejde med behandling af ansøgninger til Otto Mønsteds Fond om støtte. Jobbet er på 20 timer om ugen med fleksibel arbejdstid

Jobbet

Du bliver en del af et team, som ud over dig består af den administrerende direktør, en administrativ medarbejder og en studerende. Vores nye kollega skal have det overordnede ansvar for at sikre, at uddelingssiden af Otto Mønsteds Fond fungerer. Hovedopgaven er at forberede bestyrelsens behandling af de ansøgninger, vi får om støtte til bl.a. kongresrejser i udlandet for ansatte og studerende fra DTU, AAU (ingeniøruddannelserne) og CBS.

Dertil kommer ansøgninger om forskningsophold i udlandet, støtte til udenlandske gæsteprofessorer samt meritgivende studieophold for ingeniør- og cand.merc.- studerende samt deltagelse i behandling af ansøgninger af mere generel karakter, der skønnes at kunne fremme dansk erhvervsliv. Ansøgningerne og behandling af dem foregår digitalt via OnlineLegat fondssystemet.

I den sammenhæng er det vigtigt med et godt kendskab til IT og erfaring med eller interesse for regnskabsmæssige forhold, legatadministration og kommunikation. De konkrete arbejdsopgaver, som stillingen omfatter, er bl.a.:

  • Overordnet ansvar for behandling af legatansøgninger.
  • Indledende screening af ansøgninger.
  • Anvendelse af ansøgningssystem.
  • Forberedelse af Fondens events i forbindelse med særlige uddelinger m.v.
  • Kontakt til ansøgerne. 
  • Kontakt til DTU, CBS og AAU m.v.
  • Udarbejdelse af præsentation og ledelsesinformation.
  • Håndtering af udbetaling af stipendier og legater.
  • Indtastning af data i regnskabssystem og udarbejdelse af økonomioversigter.
  • Ad hoc-opgaver.       

Kvalifikationer

Du har en høj grad af erfaring inden for anvendt IT såsom Microsoft Office. Du har en uddannelse fra fx CBS, DTU eller en relevant administrativ og/eller økonomisk uddannelse. Du taler og skriver engelsk. Du har god analytisk sans og har evne til at stille skarpt i pressede situationer. Med en selvstændig indgangsvinkel til opgaverne arbejder du resultatorienteret og målrettet. Du ser perspektiver frem for problemer, og du trives med indflydelse i din hverdag. Endvidere kan du både arbejde selvstændigt og indgå i teamet.

Vi tilbyder

En arbejdsplads med få medarbejdere, hvor der er mulighed for at præge indholdet i jobbet, og hvor store såvel som små opgaver skal løses. Vi har en ordentlig omgangstone og godt humør og lægger vægt på, at alle bidrager aktivt til et godt arbejdsmiljø.

Løn og ansættelse sker med udgangspunkt i relevant gældende standard/overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Yderligere oplysninger og ansøgning

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos adm. direktør Nina Movin, tlf. +45 51 17 37 13.

Du kan læse mere om Otto Mønsteds Fond og Otto Mønsted A/S på vores hjemmeside www.ottomoensted.dk.

Ansøgning med CV sendes med mail til storm@ottomoensted.dk senest den 15. december 2017.

Otto Mønsteds Fond og Otto Mønsted A/S

Otto Mønsteds Fond blev stiftet i 1934 med det formål at bidrage til udvikling af Danmarks handel og industri. Særligt støttes uddannelse af velbegavede og uformuende unge handelsmænd og polytekniske studerende og kandidater. Otto Mønsted A/S, der ejes 100% af Otto Mønsteds Fond, blev etableret af margarinefabrikanten Otto Mønsted og er i dag et investeringsselskab.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.