Find job

Salgssupport, koordinering og administrative opgaver – er det i høj kurs hos dig?

Har du et par års erfaring, er ambitiøs og klar på at blive udfordret, så er det måske dig vi søger!

Til vores HoReCa division, som servicerer og sælger til hotel- og restaurationssegmentet, søger vi en person, som med sin salgsforståelse og koordineringsevner skal være med til at skabe vækst og struktur i vores nyetablerede afdeling i Kolding. Vores nye kollega skal indgå i divisionens salgs- og serviceteam og fungere som back-office funktion i Kolding.
Du får et omfangsrigt ansvarsområde, med fokus på salgsrelaterede opgaver, da du skal indgå i et tæt samarbejde med vore dygtige KAM’er. Derudover bliver du afdelingens go-to-person i forhold til koordinerings- og administrative opgaver på tværs af vores produktion, chauffører, sælgere og andet kontorpersonale.

Arbejdsopgaver:

  • Bindeled og koordinering ved kunderelaterede aktiviteter
  • Supportere KAM’er med beregninger, tilbud, kundestatistik, mv.
  • Proaktiv dialog med eksisterende og potentielle kunder samt prisfastsættelse af produkter og løsninger
  • Dialog med en lang række forskelligartede interessenter
  • Udbygge og vedligeholde netværk både internt og eksternt
  • Tæt samarbejde med kolleger på kontoret, divisionens salgsafdeling samt marketing
  • Tovholder ved kundeopstart

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring fra en lignende stilling
  • Kan håndtere mange bolde i luften uden at miste fokus
  • Er ambitiøs, energisk og motiveres af forandring og udvikling
  • Har en solid forretningsforståelse
  • Er analytisk stærk
  • Er god til at kommunikere på alle niveauer
  • Tager ansvar for dine opgaver og kunder
  • Er udadvendt og god til at udvikle og vedligeholde relationer
  • Har et højt personligt drive samt vilje og evner til at skabe resultater
  • Har stærke samarbejdsevner og værdsætter dynamikken i et team
  • Er struktureret og detaljeorienteret

Vi tilbyder:

  • En attraktiv lønpakke
  • Høj faglig og personlig udvikling
  • En høj grad af inddragelse og indflydelse
  • Dygtige og kompetente kolleger
  • En uformel organisation med fokus på at skabe resultater
  • En god balance mellem arbejde og fritid

Arbejdsstedet er i Kolding.

Sådan søger du

Send ansøgning, CV, karakterbevis og eventuelt andet relevant materiale via vores onlineformular ved at klikke på knappen "Søg jobbet her" nedenfor.

DFD er en af Nordens største servicevirksomheder inden for vask og udlejning af tekstiler. Vi leverer skræddersyede og fleksible løsninger bestående af udlejning, vask, vedligeholdelse og logistik af blandt andet arbejdstøj, sengetøj, linned, duge, servietter og rengøringsudstyr til en lang række brancher. DFD har afdelinger fordelt i hele Danmark og hele Sverige og vi er en koncern med over 1700 medarbejdere. DFD er en familieejet virksomhed med solide kerneværdier, der positivt afspejler sig i vores kultur og adfærd. Kulturen er præget af frihed under ansvar samt en gensidig respekt for hinanden. Gennem årene har virksomheden gennemgået en positiv udvikling med stor vækst.

Ansøgningsfrist:

Hurtigst muligt

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Kolding

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.