Find job

Skadebehandler med erfaring fra marine, transport og energiområdet til en international forsikringskoncern

En stilling, hvor du tager dig af hele sagsbehandlingen – fra den første skadeanmeldelse til den endelige opgørelse og afregning

Har du nogle års erfaring med skadebehandling inden for marine, transport og gerne også energiområdet? Er du interesseret i at arbejde med internationale skadesager i samarbejde med kompetente kolleger?

Vi søger en skadebehandler på vegne af vores kunde – et internationalt forsikringsselskab i København, der tilbyder specialløsninger til erhvervssektoren.

Komplekse sager fra A til Z 

I samarbejde med dine kolleger sagsbehandler du internationale forsikringssager inden for området marine/cargo; transport og energi. Har du i den sammenhæng allerede erfaring med skadebehandling inden for vedvarende energi, er det en fordel.

I denne stilling får du ansvar for opgaver af en vis teknisk kompleksitet, og du bliver værdsat som en faglig stærk kollega på dit område. Du håndterer anmeldelser, dækninger, ansvar og kompensation, sikrer opdaterede oplysninger og afregner ud fra policebetingelser og retningslinjer – du bærer den enkelte sag fra start til slut. I processen rådfører du dig med kolleger, eksempelvis underwritere og jurister og eksterne samarbejdspartnere.

Du kommunikerer direkte med sagens parter og foretager selvstændige vurderinger, forhandlinger og skadesopgørelser på baggrund af skaderapporter. Du rapporterer løbende til områdets Claims Manager.

Kvalifikationer:

  • Du har min. 3 års erfaring med skadebehandling inden for det pågældende område
  • Du har bredt kendskab til erhvervsforsikringer
  • Du har måske tidligere arbejdet i speditionsbranchen el. lign.
  • Du har en relevant uddannelse fra Forsikringsakademiet
  • Du holder dig fagligt opdateret på området ift. bl.a. gældende reglementer
  • Du har kendskab til Microsoft Office Suite og gerne andre relevante programmer
  • Du har gode dansk- og engelskkundskaber – mundtligt som skriftligt (Koncernsproget er engelsk)

Personlige egenskaber:

  • Du har stærke kommunikative evner og kan samarbejde på alle niveauer i en organisation og med forskellige samarbejdspartnere
  • Du har gode forhandlingsevner og arbejder med fokus på effektive løsninger
  • Du arbejder omhyggeligt og struktureret og formår at prioritere dine opgaver
  • Du er detaljeorienteret og arbejder analytisk og med fokus på problemløsning
  • Du er selvstændig, ansvarsbevidst og forretningsorienteret
  • Du er en teamplayer og bidrager med en positiv indstilling

Virksomheden tilbyder:

Et udfordrende arbejde i en international virksomhed i stærk vækst. Du bliver en del af en mindre organisation i Danmark, der arbejder på et højt fagligt niveau og har fokus på udvikling og et godt samarbejde. Du tilbydes relevante kurser og uddannelse i Danmark og udlandet. Du får gode arbejdsforhold - blandt andet mulighed for hjemmearbejdsplads - og attraktive ansættelsesforhold.

Hvis du vil videre:

Kontakt snarest chefkonsulent Tine Nissen Kornum på telefon 33 24 40 80. Eller send din ansøgning mærket 2224-3257 TNK via e-mail til info@centrum-personale.dk

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Søg jobbet her Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.