Find job

Team Leader

Elsker du at arbejde med mennesker, at lede og at motivere?  Trives du med en afvekslende hverdag, og vil du gerne være del af en stor international organisation i udvikling? 

Så er du måske den Team Leader, vi leder efter til vores Market Service Center.  

Om afdelingen og teamet   

Afdelingen er en del af BESTSELLER Logistics, som har det globale ansvar for distribution – fra leverandøren til levering hos vores kunder. Vi har hovedsæde i vores automatiske distributionscenter i Haderslev, hvorfra vi distribuerer til det meste af verden. Som Team Leader i vores Market Service Center får du mulighed for at være en del af en afdeling, som servicerer kunder og butikker i 70 lande verden over.  Medarbejderne i dit team er ansvarlige for at koordinere forsendelser af alle typer varer til butikker og kunder i stort set hele verden i alle transportformer. I det daglige stilles der, udover ageren i transportsektoren, for hver enkelt også krav til bl.a. samarbejdsevner, købmandskab og i nogle tilfælde specialistviden.  

Ledelse i et holistisk perspektiv   

Som Team Leader for engagerede logistik-kolleger får du et job med en til tider hektisk hverdag, hvor du bruger dig selv og din forretningsforståelse til at sætte teamets kompetencer i spil for at opnå de bedst mulige resultater. Du kan præge udviklingen såvel som hverdagen og få alle de udfordringer, du ønsker.  

Du tror på frihed under ansvar og leder ud fra den situation, du står i.  Der er mange interessenter i dit daglige arbejde, og du forstår at pleje deres interesser og holde blikket rettet mod opgaven i kontekst af logistik og service. Du er som person udadvendt, ser det bedste i mennesker og leder på en engagerende og smittende måde.    

Konkret er dine arbejdsopgaver blandt andet:  

  • Daglig personaleledelse og udvikling af ca. 10 engagerede kolleager  
  • At være afdelingens ansigt udadtil i det daglige samarbejde med vores brands, markeder og de øvrige afdelinger i BESTSELLER Logistics  
  • Deltagelse i relevante projekter af alle størrelser   
  • Der kan blive tale om rejseaktivitet i begrænset omfang (ca. 6 rejsedage årligt) 

Din profil  

Du har enten en relevant baggrund fra en kundeservicefunktion i en større international produktionsvirksomhed eller fra en tilsvarende funktion i transportbranchen. Du har minimum 2 års dokumenteret erfaring med operationel/taktisk ledelse i det daglige og har gerne gennemgået en relevant lederuddannelse. Du er en tydelig og positiv personlighed, som skaber en god atmosfære omkring dig. Du arbejder engageret, målrettet og ved, hvordan du får alle med. Derudover er du flydende på dansk og engelsk i skrift såvel som tale.  

Vi glæder os til at høre fra dig  

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Maria Momme Christiansen på tlf. 27 95 81 52. Ellers send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest den 15. januar 2018. Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke annoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat.  

 

About BESTSELLER A/S 

More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide. 

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT and Y.A.S. Products are available online, in branded chain stores, in multibrand and department stores. For more information, visit www.about.bestseller.com

 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Haderslev

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.