Find job

HR Operations-Specialist med fokus på løn søges til international medicinal koncern


Som HR Operations Specialist vil du få en alsidig portefølje af opgaver og være ansvarlig for en række løn- og HR-administrative opgaver i de nordiske lande (Danmark, Sverige, Norge og Finland). Stillingen kræver, at du er i stand til at skabe og vedligeholde interne og eksterne relationer, har flair for HR, samt at du kan sikre driften af lønprocesserne i en international virksomhed. Stillingen er på deltid 30 timer pr. uge. Dine primære opgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Supportere ledere og medarbejdere i sager relateret til HR Operations
  • On- og off-boarding af medarbejdere
  • Opdatering og vedligeholdelse af data i HR-system
  • Ansvarlig for lønprocesserne i nordiske lande, herunder håndtering og kontrol af orlov, skat, pension mv.
  • Samarbejde med lokale lønbureauer og lignende leverandører
  • Koordinere regionale aktiviteter indenfor løn- og personaleforhold
  • Forecast og budgetting af personaleudgifter
  • Support til finance i forhold til lønforhold
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Virksomheden er en del af en større international medicinal koncern, som er repræsenteret i 40 lande. Den danske afdeling er en del af en nordeuropæisk region med ca. 100 medarbejdere, hvoraf de ca. 25 har deres base i København. I virksomheden er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension, sundhedsforsikring og kantine.      

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret, kvalitetsbevidst og du har et godt overblik. Du er vant til at overkomme mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten. Din arbejdsform er proaktiv, og du er vant til selvstændig at tage hånd om dine opgaver. Herudover trives du i en udadvendt rolle med kontakt rundt i organisationen. Sidst har du flair for IT og har interesse for løbende udvikling.

IT-kompetencer

Du har gerne erfaring med SAP

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Job ID: 2911
Kontrakt type: Fast stilling
Arbejdstid: Deltid
Løn: Løn efter kvalifikationer
Sted: København
Ansættelsesstart: Efter aftale

Søg jobbet her Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.