Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Leder af logistik og shipping-afdeling

Vil du være shipping manager hos Gosh Copenhagen og fortsætte din udvikling inden for shipping og logistik?

Du bliver en del af en international organisation med højt til loftet og en flad ledelsesstruktur, hvor du kan være med til at påvirke forretningen. Vi arbejder tæt sammen på tværs af afdelingerne, og har du en god idé, er vi ikke større, end at vi hurtigt kan sætte den i gang.

GOSH COPENHAGEN by E. Tjellesen A/S er en 100 % danskejet familievirksomhed, der beskæftiger sig med udvikling, produktion, markedsføring og eksport af kosmetik, parfume og toiletartikler under varemærket GOSH til 90 lande verden over. Vi er 120 ansatte og gør en dyd ud af at bevæge os i takt med kunderne og trends – derfor bliver du en del af et hus, hvor der altid sker noget, og intet er, som det plejer.

Vi er i rivende udvikling og tilbyder en fuldtidsstilling i et godt arbejdsmiljø og en lønpakke med pensions- og frokostordning samt sundhedsforsikring og flekstider.

Bliv spillende træner og driv vores udvikling

Du bliver spillende træner i Customer Service & Shipping-afdelingen, hvor du er leder for 3 medarbejdere, der håndterer både kundeservice og shipping. Langt størstedelen af afdelingens opgaver ligger dog inden for shipping, og du deltager aktivt i både driften og ikke mindst den løbende udvikling af afdelingen. Det indebærer, at du i tæt samarbejde med de andre afdelinger driver optimering af firmaets arbejdsgange og processer inden for ERP, EDI og logistik. Derudover inkluderer dine ansvarsområder, at du:

  • tager ansvar for håndtering af salgsordrer og distribution
  • tager ansvar for forhandling af alle transportaftaler og implementering af nye EDI-aftaler
  • optimerer workflows, processer og logistik-set-up i samarbejde med KAM, lageret, kunder og leverandører
  • har ansvar for vores 3PL-lager i Østrig
  • udfører intrastat-rapportering og eksportdokumentation.

Du har pondus og solid shippingerfaring

For at få succes i stillingen er det nødvendigt, at du har erfaring fra logistik/shipping, optimering af workflows og kendskab til international fragt. Du kan fx være speditionsuddannet og har derfor en god forretningsforståelse og erfaring med forhandling af fragtpriser.

  • Du har kendskab til GDP/GMP-regler samt farligt gods
  • Du har kendskab til opsætning og daglig håndtering af EDI
  • Du er superbruger i Excel og har en god forståelse for ERP-systemer. Kendskab til Dynamics AX er en fordel
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk
  • Du er proaktiv og trives med at have mange projekter i gang og få dem ført til ende
  • Du har pondus til at træde ind i en mindre ledelsesrolle, og du har en coachende ledelsesstil

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Sofie Vincentz Vedtofte på +45 8863 0075.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Sofie Vincentz Vedtofte

Tlf. +45 8863 0075
Mail: svv@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos StepStone.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Lynge

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.