Find job

Team leder i KYC Operations

Netop nu, er en spændende tid at begynde din karriere i Nordea. Vi er en bank i forandring og med store ambitioner, og sammen skaber vi fremtidens bank.  

Hos os, vil du være med til at spille en vigtig rolle i at bygge en bedre bank som har en meningsfuld rolle i samfundet. Vi hjælper vores 10 mio. kunder med at forbedre deres liv og nå deres mål. For at kunne gøre dette, skal vi kunne imødekomme kundernes behov og sikre, at vi altid leverer den bedste service. Er du interesseret i, at komme på denne rejse med os?  

Om jobbet

Er du interesseret i at være en del af udviklingen i Nordeas kamp mod hvidvask? Så er dette din mulighed for at blive en del af et team der arbejder med et højt prioriteret område inden for branchen.  

Som team leder i KYC Operations vil du påtage dig ansvaret for et team på 5-10 specialister. Teamet har til opgave at behandle Nordeas høj risiko kunder i PeB-segmentet.  

Dit primære fokus vil være at lede og inspirere dit team for at sikre leverancer af høj kvalitet, uden at gå på kompromis med kundetilfredsheden.  

Din rolle og dine ansvarsområder betyder at du I din hverdag vil stå for, ikke bare at levere på relevante business targets, men også at skabe og udvikle på et effektivt team med høj medarbejdertilfredshed.  

Da du vil være ansvarlig for ét eller flere områder vil du, sammen med dit team, potentielt indgå i en række projekter med henblik på procesoptimering, strømlining og standardisering af arbejdsgange. Du vil ligeledes blive en del af management teamet og vil igennem daglige ledermøder være med til at forme afdelingen og dens retning.  

Profilen vi søger er en person der gerne vil være med til at fortsætte kampen mod hvidvask og som er indstillet på at deltage i den rejse som Nordea har påbegyndt for at sikre at vi leverer den bedst mulige kundeoplevelse.

Vi bekæmper hvidvaskning af penge og terrorfinansering.  

Dine kvalifikationer

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Disse fire nøgleværdier guider os til at være den bedste udgave af os selv og er dem som vi forventer, at alle vores kollegaer udlever.  

For at få en succesfuld karriere hos os, skal du være god til samarbejde og altid arbejde med kundens behov i centrum. Du kan lide at lære og afprøve ny metoder og med begejstring bringer du dine ideer i spil. Du er ærlig og mødestabil, villig til at tage den svære samtale med dine kollegaer og udnytter en hver mulighed for at hjælpe dine kollegaer med at udvikle sig. Du har passion for at levere en god indsats hver dag.  

For at have succes i rollen forventes det at du:  

  • Er en frontrunner  
  • Har erfaring i den finansielle sektor  
  • Har erfaring med ledelse  
  • Er en kulturbærer  
  • Forstår dig på ledelse og forstår at udvikle på og motivere medarbejdere.  

Yderligere information og ansøgning

Ansøgningsfristen er 26. januar 2018.

Har du spørgsmål til stillingen, kontakt Adam Sandenholt, +45 23499704, adam.sandenholt@nordea.com

Vi tror på, at diversitet øger teamets performance. Derfor stiler vi efter at forme teams med en god blanding af køn og alder, samt personlig og faglig baggrund.

Lukket for ansøgninger Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.