Find job

Regnskabsansvarlig/Business Controller

En nyoprettet stilling med udviklingsmuligheder i en salgs- og serviceorganisation beliggende i Herlev.

Kan du lide at arbejde selvstændigt? Vil du gerne fungere som både sparringspartner for den adm. direktør og ankerpunkt for en række regnskabsrelaterede opgaver? Opgaver, der spænder fra bogføring og årsregnskaber til analyser og optimering? Er du interesseret i en stilling, som du får mulighed for selv at påvirke og udvikle?

Så vil vi gerne i dialog med dig om en stilling hos vores kunde. Vores kunde er en virksomhed i vækst, som med stor succes leverer produkter til detailhandlen. Virksomheden er et datterselskab af en svensk koncern og har kontor i Herlev.

Samspil med kolleger i et uformelt miljø: 

Du bliver en del af et team på sammenlagt 36 kolleger, som arbejder med stor entusiasme på at skabe resultater. Du får et direkte samspil i hverdagen med 12 kolleger. Arbejdsmiljøet er uformelt og afslappet og præget af engagement.

Et både operativt og strategisk sigte: 

I denne stilling går du om bord i en udviklingsproces, som du får mulighed for at tage aktivt del i. Som sparringspartner for den adm. direktør og ledelsen er du med til at udstikke kursen – du bidrager med analyser af markedet, kunder og varer, og du finder løsninger til at optimere de nuværende regnskabsmæssige forretningsgange.

Dit sigte er samtidig operativt, og du vil arbejde med en række opgaver: måneds- og årsregnskaber, momsindberetning, bogføringsopgaver samt diverse opgaver. Du vil derudover have en koordinerende rolle mellem interne og eksterne samarbejdspartnere, fx revisor, banken etc.

Faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant regnskabsmæssig baggrund
  • Du har sandsynligvis erfaring fra en mindre virksomhed og gerne fra detailbranchen
  • Du har erfaring med bogholderi, måneds- og årsafslutning og kan aflevere materiale til revisor
  • Du har erfaring med udtræk – rapporter og statistikker
  • Du er rutineret bruger af Office-pakken, særligt Excel
  • Du er flydende på dansk og kan kommunikere på engelsk – begge dele mundtligt og skriftligt
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til svensk

Personlige egenskaber:

  • Du har drive og vil gerne opnå resultater
  • Du kan lide at arbejde både operativt og strategisk
  • Du har forretningsforståelse og tænker i optimering af processer og forretningsgange
  • Du kan omsætte idéer til handling
  • Din arbejdsmetode er struktureret, og du kan styre mange opgaver på én gang
  • Du trives godt i en mindre organisation og kan lide at samarbejde og kommunikere på kryds og tværs

Hvis du vil videre:

Der er tale om en stilling på fuldtid med ansættelsesstart snarest muligt.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på telefon 33 24 40 80.

Hvis du er interesseret i stillingen, sender du din ansøgning og CV mærket 3823-3269 SV til
info@centrum-personale.dk 
Vores interviewproces foregår løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt.

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Søg jobbet her Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.