Find job

Assistent til økonomiafdeling (1801.02)

- bogholderiansvarlig for eget forretningsområde  

 

Du er med til at drive en rentabel virksomhed 
Med reference til CFO bliver du en del af et team, hvor I sammen sikrer virksomhedens økonomiske rapportering og opfølgning – og finder muligheder for optimering.  

Du får selvstændigt ansvar for bogholderiet i et forretningsområde med 15 medarbejdere. Således bliver du ansvarlig får såvel debitor, kreditor, løn samt afstemninger. En anden vigtig del af dine opgaver vil være den løbende opfølgning på igangværende arbejder. 

Du tager en aktiv rolle i implementeringen af et fakturahåndteringssystem og hjælper dine kolleger med konstruktivt at søge løsninger på eventuelle udfordringer. I det omgang tiden er til det, bidrager du med opfølgning på projekter i den øvrige organisation. 


Du har stor mulighed for at præge din hverdag 
I en travl hverdag arbejder du med stor selvstændighed og har fokus på at prioritere og planlægge dine opgaver. Din arbejdsstil er struktureret og systematisk, hvilket er med til at sikre effektivitet og en høj kvalitet. 

Du bliver en del af en virksomhed, hvor en uformel omgangstone, humor og en positiv tilgang til andre er fundamentet for et godt samarbejde. Med situationsfornemmelse, engagement og en god empati bygger du relationer – og respekt omkring din person.  

Du er fagligt velfunderet og har gerne haft ansvar for det fulde bogholderi. Du kan håndtere flere igangværende og varierende arbejdsopgaver og mister ikke overblikket. Kendskab til C5 samt fakturahåndteringssystem er en fordel.


Ansøgning 
Søg stillingen assistent til økonomiafdeling mærke 1801.02 via www.humain.dk. For nærmere info kontakt Morten Blirup på 4025 8221 eller send en mail til job@humain.dk
 

Om virksomheden
Vores klient designer, bygger og afvikler tekniske løsninger på absolut højeste niveau - nationalt som internationalt. Virksomheden producerer og installerer løsninger i tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere. Samspillet mellem kompetenceområderne i virksomheden giver et utal af muligheder, som omdannes til innovative og bæredygtige løsninger. Med en flad organisation og højt til loftet er virksomheden præget at et højt aktivitetsniveau, humor – og et konstant fokus på muligheder. Til en nyoprettet stilling søger vores klient søger nu en assistent til økonomiafdelingen med base i Aarhusområdet.

 

 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Aarhusområdet

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.