Find job

Allround regnskabsmedarbejder

søges til spændende handelsvirksomhed i Rødovre

Beskrivelse

Du bliver en del af en spændende handelsvirksomhed, som for øjeblikket oplever stor vækst. Virksomheden blev etableret for ganske få år siden og har fundet en niche på markedet, hvormed de i dag er repræsenteret på en del europæiske markeder og flere er på vej. Som regnskabsmedarbejder bliver du en del af den daglige drift i økonomifunktionen, hvor du vil samarbejde med to kollegaer og referere til virksomhedens økonomichef. Du vil få ansvaret for din egen portefølje af opgaver samtidig med at du vil samarbejde med dine kollegaer ved måneds- og årsafslutninger. Der vil være gode muligheder for at præge stillingens indhold, da virksomheden løbende vedligeholder og forbedrer økonomifunktionen. Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Kreditorer
  • Betalinger
  • Bogføring af debitorer
  • Moms
  • Udarbejdelse af daglige, ugentlige og månedlige afstemninger
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Backup for kollegaer
  • Ad hoc

Om virksomheden

Der er tale om en spændende handelsvirksomhed med godt 50 medarbejdere i Rødovre. Virksomheden oplever stor vækst både nationalt og internationalt, og forventer at ekspandere yderligere både i forhold til markeder og antal medarbejdere. I virksomheden er der et uformelt og dynamisk miljø med fokus på udvikling og professionel håndtering af kunder. Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom frokostordning, fleksible arbejdstider, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du udadvendt og kommunikativ, hvorfor du kan håndtere vanskelige samtaler og kan føre en god og konstruktiv dialog. Du har en faglig stolthed og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat. Dertil er du praktisk anlagt og åben overfor håndtering af forskellige typer opgaver. Du er en robust person, der kan stå inde for dine beslutninger og er omhyggelig i din tilgang til opgaverne. Sidst, men ikke mindst, trives du i en ansvarsfuld position og er vant til at arbejde på tværs af organisationen.

IT-kompetencer

Du har flair for IT.

Uddannelse

Erfaring fra lignede stilling er vigtigst.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale.

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Nikita Nielsen.

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Søg jobbet her Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.