Find job

System/Administrativ Supporter – Danmark

System/Administrativ Supporter i en dynamisk salgsfunktion i en virksomhed i konstant udvikling...

Er du en ekstraordinær god supporter med IT-kundskaber? Kan du lave magi med tal og Excel, og har du samtidig en administrativ stærk side – så er du måske den person vi leder efter…

Primært ansvarsområde

Som System/Administrativ Supporter bliver dine hovedansvarsområder at være key-user på vores salgssystem (WiSE) samt generel administrativ support til vores sælgere, som kører rundt og besøger butikkerne hver dag. Dette medfører en bred palette af opgaver lige fra teknisk forståelse af systemet, tests, oprettelse af tickets når der er systemfejl, dialog med eksterne support partnere såvel som træning af nye sælgere, udarbejdelse af statistikker og analysering af tal. Du vil være ansvarlig for forskellige systemer, og det er nødvendigt, at du er god til Excel for at kunne vedligeholde og opbygge diverse Excelfiler til salgsorganisationen.

Nødvendig erfaring

  • Det er en fordel, hvis du har arbejdet i en lignende rolle, men det er ikke et krav
  • Hvis du har erfaring fra detailbranchen (gerne FMCG), så er det en fordel men ikke et krav
  • Du har IT-forståelse og ekspertise, har analytisk erfaring og er en rutineret MS Office-bruger - i særdeleshed Excel
  • Du er struktureret og god til at se muligheder for optimering
  • Du er selvstændig, engageret, fleksibel og forberedt på en ofte travl hverdag med mange bolde i luften
  • Du er samtidig en teamplayer med en naturlig interesse for at samarbejde – for kun som et team har vi succes
  • Du er interesseret i at have en bred kontaktflade i din arbejdsdag med møder, telefonopkald og sparring med kollegaer
  • Du er serviceminded af natur og kan lide rutineopgaver såvel som ukendte udfordringer/problemer, der kan ændre hele din dag
  • Du er tålmodig, for nogle dage kan 25 sælgere ringe ind, alle med problemer - og andre dage er der mange udfordringer med systemerne
  • Du er flydende i både dansk og engelsk (skrift og tale). En stor del af hverdagen vil være på dansk, men vores koncernsprog er engelsk

Mondelez Denmark tilbyder

Den rette person kan vi tilbyde en spændende karriere i en FMCG-virksomhed, som er i konstant udvikling og forandring.

Vi holder til i Brøndby, vi er 60 medarbejdere på kontoret og 25 sælgere i marken. Vi er stolte af vores kultur og har det altid sjovt på kontoret med de bedste kollegaer.

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sales Operations Manager, Lisa Vexøe på mail lvexoee@mdlz.com.

Tiltrædelse snarest muligt.

Vi ser frem til at høre fra dig. 

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Brøndby

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.