Find job

All-round økonomimedarbejder til Claus Meyer Holding

For Claus Meyer Holding søger vi en fast medarbejder til hovedkontorets økonomiafdeling. Økonomifunktionen servicerer selskaberne i koncernen, som driver aktiviteter inden for hotel- og restaurationsvirksomhed samt andre virksomheder inden for fødevarebranchen og beslægtet virksomhed. Vi lægger stor vægt på at yde en god support til kunder såvel som medarbejdere og leverandører.

Stillingsbeskrivelse:

Du får en selvstændig og alsidig stilling med udfordringer, hvor du får ansvaret for al den daglige bogføring for flere selskaber. Du vil indgå i et uformelt og dynamisk miljø med reference til økonomichefen, hvor alle forventes at have vilje til med energi og entusiasme at blive bedre og løse nye udfordringer i samarbejde med kollegaer både i og uden for afdelingen.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • All-round bogføring
  • Afstemninger af drifts- og balancekonti
  • Assistere ved udarbejdelse af løn
  • Momsregnskab herunder momssandsynliggørelse
  • Udarbejdelse af månedsregnskaber
  • Årsafslutning og klargøring af materiale til revisionen
  • Ad hoc-økonomiopgaver

Du tilbydes:

En afvekslende og udfordrende fuldtidsstilling med en bred vifte af regnskabsmæssige opgaver, hvor du har medindflydelse på din hverdag blandt gode kolleger samt mulighed for faglig og personlig udvikling. Du får en lønpakke efter kvalifikationer.

Personlige egenskaber:

Du motiveres af at have en travl hverdag med dygtige kolleger, der samarbejder mod fælles mål. Vi forventer, at din faglige indsigt og dit engagement er i top og du er:

  • Ansvarlig og kvalitetsorienteret
  • Struktureret og god til planlægning
  • Robust og kan arbejde under pres med deadlines
  • En teamplayer med godt humør der samarbejder med alle i og uden for afdelingen
  • Udviklings- og resultatorienteret
  • Fokus på detaljen uden at tabe overblikket

Erfaring:

Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du er vant til selvstændigt at have ansvaret for et bogholderi i en mindre eller mellemstor virksomhed evt. med en baggrund fra revisionsbranchen.

  • Fortrolig med Navision-økonomisystem
  • Office-pakken på brugerniveau, navnlig fortrolig med Excel
  • Multiløn Erhverv – Bluegarden
  • Du formår at kunne begå dig på engelsk, både mundtligt og skriftligt

For yderligere information, kontakt venligst Sofie Strecker hos INCIPIA, som håndterer rekrutteringsprocessen på tlf.: 2729 2228.

Da vi afholder løbende samtaler, bedes du sende ansøgningen og CV hurtigst muligt til: sofie@incipia.dk mærket ”Økonomimedarbejder/CMH”.

Søg jobbet her Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.