Find job

Sekretær for ledelsen i Samn Forsyning ApS

Spændende og varieret hverdag
 

Samn Forsyning ApS er et fælles selskab mellem Horsens Vand A/S og Odder Spildevand A/S. Selskabet blev stiftet i januar 2017 og har samlet drift og administration af spildevandet i Odder og Horsens kommuner. Selskabet drifter også fire vandværker, som leverer 75% af drikkevandet i Horsens Kommune. Med sine mange års erfaring og store viden på området er Samn Forsyning ApS til gavn for de ca. 110.000 kunder i de to kommuner.

Samn Forsyning ApS varetager alle opgaver inden for drift, anlæg og projektering, håndtering af regnvand og spildevand samt udvikling af miljøforbedrende løsninger indenfor området. Selskabet ønsker at være en mærkbar gevinst for sine kunder, miljøet og fremtiden og arbejder for at være en dynamisk og innovativ virksomhed, der lægger vægt på at deltage aktivt i udviklingen af Horsens og Odder Kommune. 

Selskabet beskæftiger på nuværende tidspunkt 90 medarbejdere og hovedkontoret er centralt beliggende i Horsens by i et nyere byggeri. Her har man samlet et stærkt hold af kompetente og dygtige medarbejdere. Man ønsker på nuværende tidspunkt at styrke dette hold og søger derfor en kompetent og ambitiøs sekretær for ledelsen.

Læs mere på www.Samn.dk.


Kommunikation, struktur og planlægning for ledelsen

Som sekretær får du en tæt, daglig dialog med ledelsen i Samn Forsyning ApS. Du vil opleve en hverdag med stor variation af opgaver, hvor du får ansvaret for at sikre et højt serviceniveau. Du får en central rolle i koordineringen af mødeindkaldelser, dagsordener og referater fra koncernens fem bestyrelser. Samtidig bliver du tovholder for, at sikre en høj kvalitet på skrivelser og anden korrespondance. Derudover vil der være HR-relaterede opgaver, i forbindelse med digitalisering og videreudvikling af virksomhedens personalearkiver og intranet. Du vil have ansvaret for at anmelde skader til forsikringen og dermed være personalets interne kontaktperson i forbindelse med forsikringsskader.

Du har succes, når du proaktivt spotter og løser dine daglige opgaver, samt når du bidrager til en effektiv og velkoordineret hverdag gennem din faglighed, din forretningsforståelse og din evne til at skabe stærke relationer med både interne og eksterne samarbejdspartnere. Du kan glæde dig til en dagligdag med kompetente og motiverede kollegaer, hvor du vil få gode muligheder for at gøre forskel i en veldrevet organisation med en god og støttende ledelse. I et konstruktivt samarbejde, arbejder vi alle for, at understøtte virksomhedens ambition om fortsat at være Best in Class.
 

Ansvarsfuld, engageret og med en solid faglig baggrund

Den ideelle kandidat har en relevant uddannelse som f.eks. advokatsekretær, korrespondent eller anden tilsvarende uddannelse. Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, hvor du har været med til at bidrage til den løbende udvikling og forbedring af virksomhedens interne rutiner. Det vil ligeledes være en fordel, hvis du har interesse for digitalisering og HR på det personlige og faglige niveau.

Du er imødekommende, faglig stolt, ambitiøs og proaktiv. Du skal trives med et selvstændigt ansvar i et dynamisk og til tider hektisk arbejdsmiljø. Det er kendetegnende for dig, at du er stærk inden for kommunikation, når det gælder intern formidling og information. Det er vigtigt, at du forstår vigtigheden i et godt samarbejde på tværs af organisationen og med kombinationen af ordenssans, fleksibilitet og vedholdenhed, forstår du at skabe respekt om din person og dine opgaver. Du trives med at referere til ledelsen og med det ansvar, dette indebærer. Du har en struktureret tilgang til dine opgaver og har modet til at udfordre dine omgivelser på en konstruktiv og positiv måde. Du bor indenfor køreafstand til arbejdspladsen i Horsens.
 

Personlig udvikling og spændende opgaver

Du tilbydes et udadvendt job med mange spændende og varierende  opgaver. Virksomheden er kendetegnet ved en flad struktur, god omgangstone og et godt samarbejde på tværs af organisationen. Du får en central position i virksomheden og med en stor fleksibilitet i forhold til arbejdsopgaver og udfordringer samt dit eget engagement, får du mulighed for at præge din egen udvikling og de opgaver, du kommer til at løse. Din personlige udvikling vil være sikret blandt dygtige og engagerede kollegaer samtidig med at Samn Forsyning ApS kan tilbyde dig gunstige personaleforhold og et godt arbejdsmiljø.

Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Du ansættes i henhold til gældende overenskomst mellem KL og din organisation.

Virksomheden får ikke kendskab til din henvendelse uden din accept.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Rye Larsen på telefon +45 2896 2845, mail: jla@lyderjohnsen.dk eller Odd Lyder Johnsen på telefon +45 2999 9043, mail: odd@lyderjohnsen.dk.

Samtaler vil forgå hos LyderJohnsen A/S i Fredericia.

Send venligst din ansøgning og dit CV mærket ”Sekretær, Samn” til: ans@lyderjohnsen.dk.

Husk at anvende den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt. 

Annoncen opdateres automatisk hver fjerde uge på jobportalerne. Dette er ikke et udtryk for, at rekrutteringsprocessen er startet forfra. Det er en konsekvens af, at vores stillingsannoncer ligger online, indtil rekrutteringsprocessen er afsluttet.





Jobtitel

Sekretær for ledelsen

Virksomhedsnavn

Samn Forsyning ApS

Hjemmeside

www.samn.dk

Sted

Horsens

Læs om LyderJohnsen her

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Horsens

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.