Find job

Hands-on regnskabsansvarlig

Deltidsstilling – 3 dage pr. uge.

Vi søger en ny regnskabsansvarlig, som kan gennemføre overtagelse af økonomifunktionen, da vores nuværende kollega har valgt at gå på pension. Ydermere benytter vi denne transformation til at implementere et nyt Open Source ERP System, Odoo.

Er du motiveret for at opbygge vores nye økonomiplatform og elsker at arbejde med data, regnskab og rapportering, så tilbyder vi dig en stilling, hvor du kan arbejde selvstændigt i en virksomhed med ambitiøse mål for fremtiden.

Vil du sammen med os andre gøre vores arbejdsplads til en endnu mere attraktiv arbejdsplads og forretning. Så har vi jobbet til dig.

Om stillingen

I stillingen får du en bred vifte af opgaver, bl.a.:

  • Udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber.
  • Bogføring fra A-Z
  • Finans, afskrivninger, periodiseringer, Intrastat, momsangivelse o.lign.
  • Online-banking og udenlandske debitor- og kreditorbetalinger.
  • Deltagelse i budgettering og udarbejdelse af drifts- og likviditetsbudget.
  • Analyser, likviditetsoversigt, statistikker og nøgletal som ledelsesinformation.
  • Bidrage til den løbende udvikling af gode processer inden for økonomifunktionen.
  • m.m.

Dine faglige kvalifikationer

For at få succes i stillingen har du indgående erfaring med bogholderi og god økonomisk forståelse. Det er en fordel at have revisorbaggrund gerne fra et mindre revisionsfirma. Derudover er du:

  • Fortrolig med at arbejde med Navision og eller Odoo, da vi skifter fra Navision til Odoo.
  • IT-kompetencer på operativt niveau.
  • God købmand med fokus på omkostninger samt betalings- og handelsbetingelser.

Om dig

Som person leder vi efter en kollega, som konsekvent følger op på sine opgaver, har ordens- og detaljesans, er imødekommende og kommunikerer godt internt og eksternt på alle niveauer i en organisation.

Vi tilbyder

Vi tilbyder dig at blive en del af en arbejdsplads, hvor resultater og god forretningsskik er vores daglige fokus. Vi er udadvendte og fokuserer primært på vores kunders tilfredshed. Derudover tilbyder vi:

  • Løn og pension, der matcher dine kvalifikationer og kravene i stillingen.
  • Sundhedsforsikring
  • Fri internet og bærpar pc samt telefon.

Der er tale om en deltidsstilling, som ønskes besat pr. 1. april 2018.
Arbejdsstedet er Edisonvej 1, 7100 Vejle.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Adm. Direktør Erik Jul Nielsen på tlf.: 3168 1465.

Du søger stillingen ved at fremsende en motiveret ansøgning og CV til: ejn@langhoff.dk.
 
Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning snarest.

Ansøgningsfrist 23. februar 2018.

Langhoff Promotion vejleder sine kunder til det rigtige valg og design af reklame- og gaveartikler med afsæt i kundernes værdier, positionering og målgrupper. Alle anbefalede løsninger tager afsæt i et veldokumenteret CSR-program, som bygger på internationale partnerskaber.

Læs mere om os på www.langhoff.dk eller www.langhoff-promotion.com.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Vejle

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.