Find job

Kommerciel chef

Down The Drain Production er en af Danmarks største kommercielle koncert- og festivalarrangører. Med 17 heltidsansatte, en større række projektansatte og en årlig omsætning på den anden side af 350 millioner kr. er Down The Drain også en af de hurtigst ekspanderende indenfor området herhjemme.

Down The Drain producerer og afvikler nogle af Danmarks største festivaler NorthSide og Tinderbox og seneste skud på stammen KOMOS samt HAVEN i København, som Down The Drain også ejer betydelige andele af. Herudover beskæftiger virksomheden sig med større produktionsopgaver og endags-koncert-arrangementer.

Down The Drain er en stor og spændende arrangør i det danske kultur- og musikmiljø, hvor der er mange aktører og megen bevågenhed.

Kan du kommercielt løfte nogle af de mest populære festivaler og events til ”Next Level”, så er dette job måske noget for dig.

Kommerciel chef

Festivaler og events – Partnerskaber – Kommercielt mindset

Som kommerciel chef hos Down The Drain Production bliver din overordnede opgave at løfte festivaler og events til next level set fra både et forretnings- og publikumsperspektiv. Du bliver således ansvarlig for at etablere kommercielle og kommunale partnerskaber og co-brandingsamarbejder med nuværende og potentielle partnere, således at oplevelsen og udbyttet for gæster, kunder, partnere og DTD udvikles positivt. Du indgår i dialog med potentielle samarbejdspartnere, udvikler produkter, udvikler planer for produktportefølje, etablerer netværk/erhvervsklubber samt udvikler, implementerer og gennemfører marketingsinitiativer i samarbejde med organisationen.

Du bliver den kreative og kommercielt tænkende sparringspartner for ledelsen og den øvrige organisation. Det forventes desuden, at du bidrager til opgaveløsningen i den daglige drift. Det er vigtigt for din succes i stillingen, at du optager virksomhedens DNA i blodet, og at du trives med at være med i ”marken”, når de centrale events går i luften.

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er din erhvervserfaring samt dit personlige drive. Du sidder måske i en lignende stilling eller i en større virksomhed med ansvar for lignende opgaver. Du har solid praktisk erfaring med udvikling af værdiskabende partnerskaber samt viden om marketingstendenser og andre konkurrencedygtige produkter på markedet. Du behersker dansk og engelsk og i skrift og tale. Kan du også tale tysk, er det en fordel.

Du er en kommercielt tænkende og initiativrig teamplayer. Som person er du udadvendt, proaktiv og selvstændig med et højt drive. Du er målrettet, kreativ og ser muligheder frem for begrænsninger, hvorfor du evner at ”tænke ud af boksen”. Du er udfarende og motiveres af at åbne døre og skabe resultater. Du er en dygtig kommunikator, der forstår at begå sig på alle niveauer.

Du har nu muligheden for at blive en del af en spændende og anderledes virksomhed i underholdningsbranchen. Du får en høj grad af frihed under ansvar og stor mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Du kan være bosat i hele Danmark, dog er det primære arbejdssted kontoret i Aarhus. Der skal beregnes rejseaktivitet i forbindelse med arrangementer, events og koncerter. Du skal være indstillet på at bruge den primære del af din arbejdstid på at mødes regelmæssigt med kunder og potentielle partnere.

Kan du genkende dig selv i værdierne og i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket "497-DOW" til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til chefkonsulent fra Sensu A/S, Morten Thomsen på tlf. +45 40 58 64 15 eller konsulent Janni Gammelholm Andersen på tlf. +45 26 80 25 23.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Aarhus

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.