Find job

Allround bogholder - med mere

Allround bogholder med lyst til administrative opgaver og ordrebehandling

Kan du lide at have stor bredde i dit ansvarsområde? Har du en god faglig forståelse for funktionerne i et bogholderi? Har du administrativt flair og fornemmelse for service? Så er denne stilling interessant for dig;

Vi søger en rutineret bogholder til vores kunde – en mindre, dansk/svensk medicoteknisk virksomhed, som sælger udstyr til lungefunktionsdiagnostik og rehabilitering. Der er tale om en stilling med stor variation og bredde i arbejdsområdet, da du både vil håndtere opgaverne i bogholderiet og vil varetage opgaver, der handler om at servicere kunder og leverandører samt modtage varer.

Virksomheden har netop holdt 25 års jubilæum og oplever god succes og fortsat vækst.
Kundegruppen er et bredt udsnit af hospitaler, klinikker, testcentre mv. Virksomheden har egen serviceafdeling og arbejder i et tæt professionelt samarbejde med kunder og leverandører om at tilbyde de bedste løsninger på markedet.

Alle medarbejdere i virksomheden varetager mange funktioner, og derfor søger vi en person, som er interesseret i at bidrage på samme måde og kan lide at arbejde med et bredt spektrum af opgaver.

Bogføring, logistik- og serviceopgaver:

Du vil varetage en del bogføring i økonomifunktionen og desuden hjælpe med øvrige opgaver. Disse opgaver vil være relateret til logistik og betjening af kunder/leverandører. Nogle af opgaverne vil være:

  • Debitering og kreditering, afstemninger
  • Bogføre mellemregninger og håndtere omkostningsfakturaer
  • Varetage interne opgørelser og rapportering
  • Ind- og udbetalinger
  • Varetage løbende forefaldende opgaver i økonomifunktionen
  • Varetage løbende forefaldende opgaver relateret til logistik, ordrehåndtering, betjening af kunder/leverandører og andre serviceopgaver på kontoret
  • Lønadministration (funktionærer)
  • Månedsafslutning i samarbejde med CFO

Dine kvalifikationer:

Du har en god og allround faglig forståelse af funktionerne i et bogholderi. Du kan din debet og kredit. Du har erfaring med processerne inden for køb og salg af varer/varelager – du har måske arbejdet i en salgs- eller engrosvirksomhed. Det er således en fordel, hvis du nogle års erfaring fra lignende funktion.

Du har erfaring med et ERP-system (gerne Navision, som virksomheden anvender). Du har erfaring med Microsoft Office og har måske arbejdet med CRM-systemer tidligere. Du er superbruger af Excel og har et godt kendskab til pivottabeller.

Det er en fordel, hvis du forstår og har kendskab til svensk.

Dine personlige egenskaber:

Du arbejder selvstændigt – og sikrer dig, at din opgavekvalitet er i orden. Du er samarbejdsorienteret og fremtræder imødekommende. Du har en positiv og fleksibel indstilling til dine arbejdsopgaver og mod på at varetage mange og forskelligartede opgaver. Du holder et godt overblik i en travl hverdag og arbejder ansvarsbevidst, struktureret og med sans for detaljer. Du er omhyggelig og følger dine opgaver helt til dørs.

Du trives i et mindre team af fagligt engagerede personer, som arbejder i en uformel tone og i et miljø, hvor der er fokus på resultater og på at betjene forretningspartnere på et professionelt niveau.

Virksomheden tilbyder:

Et job med masser af variation i en mindre virksomhed, som udmærker sig som en velfungerende og engageret organisation. Fagligt dygtige og motiverede kolleger tager godt imod dig.

Virksomheden er beliggende i Gentofte.

Du tilbydes løn efter kvalifikationer.

Hvis du vil videre:

Kontakt chefkonsulent Susan Vegeberg hos Centrum Personale på telefon 33 24 40 80, hvis du har spørgsmål til stillingen. Send din ansøgning mærket 3635-3279 SV via e-mail til info@centrum-personale.dk

Centrum Personale tilbyder professionel assistance, når vore kunder har brug for en fast medarbejder eller en vikar. Vi arbejder med en omfattende emnebank, som du gratis kan blive optaget i, hvis du har lyst til jobskifte. Vi løser opgaver inden for alle jobfunktioner - herunder administration, forsikring, økonomi, regnskab, indkøb, salg, marketing, it, rejsebureau, medicinal/biotek, lager, spedition og ledelse.

Centrum Personale A/S - Frederiksberg Allé 35 - 1820 Frederiksberg C

Læs om Centrum Personale A/S her

Søg jobbet her Gem job
Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.