Find job

Logistik- og økonomimedarbejder

Down The Drain Production er en af Danmarks største kommercielle koncert- og festivalarrangører. Med 17 heltidsansatte, en større række projektansatte og en årlig omsætning på den anden side af 350 millioner kr. er Down The Drain også en af de hurtigst ekspanderende indenfor området herhjemme.

Down The Drain producerer og afvikler nogle af Danmarks største festivaler NorthSide og Tinderbox og seneste skud på stammen KOMOS samt HAVEN i København, som Down The Drain også ejer betydelige andele af. Herudover beskæftiger virksomheden sig med større produktionsopgaver og endags-koncert-arrangementer.

Down The Drain er en stor og spændende arrangør i det danske kultur- og musikmiljø, hvor der er mange aktører og megen bevågenhed.

Til at sikre de logistiske og økonomiske processer søges nu en

Logistik- og økonomimedarbejder

Processtyring – Projektledelse – Onsite-økonomi

Du spiller en afgørende rolle i sikringen af processerne bag logistik og økonomi i forbindelse med arrangementerne. Du bliver således ansvarlig for projektledelse, onsite-økonomi og lagerlogistik, herunder drift og registrering i forbindelse med afviklingen af diverse arrangementer og festivaler. Du får derudover ansvaret for bestillingssystemer, og medansvar for finansbogføring i Microsoft C5 og diverse afstemninger som bank, moms og løn.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være inden for regnskab, økonomi eller logistik. Du har erfaring med bogholderi, finansbogføring samt brugen af netbank for erhverv. Erfaring med lagerstyring, anses desuden som værende en fordel. Du arbejder måske i dag som financial controller eller logistik controller, men brænder for at komme ud og arbejde hands-on og bruge din erfaring i ’marken’ ved festivaler og arrangementer. Du mestrer brugen af Office-pakken og gerne Microsoft C5. Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

Du er struktureret, ansvarsfuld, initiativrig og en udadvendt teamplayer, der arbejder både selvstændigt og i samarbejde med andre. Du er ikke bange for at tage fat og giver gerne en hånd med, hvor det er nødvendigt. Du har desuden et højt drive og ser muligheder frem for begrænsninger.

Du har nu chancen for at blive en del af en spændende og anderledes virksomhed i underholdningsbranchen. Du får en høj grad af frihed under ansvar og stor mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Du kan være bosat i hele Danmark, men skal være forberedt på at arbejde fra kontoret i Aarhus. Der skal beregnes rejseaktivitet i forbindelse med arrangementer, events og koncerter.

Kan du genkende dig selv i ovenstående så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket "521-DOW" til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen rettes henvendelse til chefkonsulent fra Sensu A/S, Morten Thomsen på tlf. +45 40 58 64 15 eller konsulent Janni Gammelholm Andersen tlf. +45 26 80 25 23.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Aarhus

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.