Find job

Økonomiassistent (deltids)

Vi er en international og ambitiøs IT virksomhed i udvikling. For at styrke vores finansafdeling søger vi nu en dynamisk kollega til at hjælpe afdelingen med de mangeartede opgaver og deadlines.
Stillingen er på ca. 20 timer om ugen og er placeret på vores hovedkontor i Aarhus Syd.

Dine nye udfordringer:  

Er du en passioneret og struktureret kollega med fingeren på pulsen og sans for detaljen. Trives du i et kreativt, resultatorienteret og dynamisk miljø? Har du erfaring med bogholderi eller revision? Så er der her en mulighed for at søge nye spændende udfordringer hos en international og ambitiøs virksomhed.
Du vil få en stor kontaktflade såvel inden for som uden for organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og formår at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt.

Stillingen som økonomiassistent:

Dine ansvarsområder bliver mangeartede og omfatter bl.a.:

  • Bogføring og kontering af bilag
  • Controlling opgaver
  • Debitoropfølgning
  • Procesoptimering
  • Bankafstemninger
  • Kreditorafstemninger
  • Lønbehandling
  • Rejseafregning
  • Øvrigt almindeligt bogholderiarbejde
  • Forefaldent administrativt arbejde

Din baggrund:

Du har en faglig uddannelse som matcher ovenstående, men det vigtigste er, at du har indgående praktisk erfaring med ovennævnte områder fra lignende job – primært controlling og bogholderi. Du vil med din erfaring hurtigt være selvkørende ifht. opgaverne. Kendskab til economic og Microsoft Office-pakken vil være et stort plus.
Du evner at samarbejde i teamet, samtidig med at du selvstændigt varetager dine ansvarsområder. Du er initiativrig og resultatorienteret, og kan prioritere de mange bolde du har i luften. Din arbejdsstil er systematisk og med sikker sans for detaljen.
Som person er du udadvendt, serviceminded, energisk og god til relationer. Ingen opgaver er for små eller store. Vi har rigtig travlt, så det er vigtigt at du kommer med masser af energi og engagement. At du arbejder med stor effektivitet og trives i en hektisk hverdag er derfor et must.

Du behersker engelsk i skrift og tale, vil også være en fordel med tysk.

Du tilbydes:

  • Et spændende og udfordrende job i en international innovativ virksomhed.  
  • Dygtige og kompetente kollegaer samt en ung virksomhed bygget på positive værdier.  
  • Et job med et stort ansvar og indflydelse samt rig mulighed for personlig udvikling.  
  • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring.

Yderligere information:  

Samtaler vil blive afholdt løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Aarhus Syd.

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.