Find job

Økonomichef

Økonomichef - til vækstvirksomhed indenfor ejendomsforvaltning og selskabsadministration

Cura Management A/S søger en ny forretningsorienteret økonomichef, som kan bidrage til at styrke firmaets regnskabsmæssige rapportering og økonomiske styring, og som også er i stand til at drive selvstændige forretningsprojekter i firmaet.

Virksomheden

Cura Management er en professionel rådgivningsvirksomhed, der leverer ejendomsforvaltning og selskabsadministration.

Cura Management administrerer investeringsejendomme for både danske og udenlandske investorer, og har mere end 10 års erfaring med ejendomsforvaltning og administration.

Cura Management tilbyder professionel selskabsadministration, herunder rapportering, økonomi- og regnskabsstyring. Cura Management leverer alt fra etablering og registrering af selskabskonstruktion, til løbende økonomistyring, udarbejdelse af kvartals- og årsregnskab og kontakt med ekstern revision og myndigheder.

Firmaet er etableret i 2004, og er inde i en meget positiv økonomisk udvikling, stærkt bakket op af en fast og professionel ejerkreds. Organisationen har en uformel omgangstone og der lægges vægt på at have det rart sammen, også når der er travlt. Cura Management beskæftiger 6 medarbejdere men forventer at vokse til 8-10 medarbejdere inden for kort tid. Firmaet har for øjeblikket domicil i Charlottenlund, men flytter til nyindrettede lokaler i Hellerup (Tuborg Nord) pr. 1. april.

Jobbet

Firmaets nye økonomichef bliver en nøglespiller i varetagelsen af firmaets regnskabsmæssige rapportering. Dette vil ske i et tæt samarbejde med firmaets direktør, som du refererer til.

Økonomichefen har ansvaret for økonomiafdelingen, står for den daglige ledelse og har ansvaret for rapportering og kontakt til danske og udenlandske kunder, revision mm.

Økonomichefen skal sikre, at processer, rapportering og aktiviteter håndteres på en pålidelig og effektiv måde.

Dine arbejdsopgaver vil i korte træk fokusere på følgende områder:

  • Overordnet ansvar for økonomifunktionen inkl. personaleansvar
  • Udvikling og vedligeholdelse af rapporteringsmodeller
  • Måneds-, kvartals- og årsrapportering til kunder
  • Kontakt til kunder på den finansmæssige del af rapporteringen
  • Årsrapporter for både egne og administrerede selskaber
  • Skatteberegning og -indberetning
  • Kontakt til bank, forsikring, revision og myndigheder
  • Løbende udarbejdelse af prognoser og budgetter
  • Automatisering og udvikling af forretningsprocesser i virksomheden

Kandidaten

Du har måske nogle års erfaring som revisor eller fra en tilsvarende rolle i en økonomi- eller regnskabsfunktion.

Du har afsluttet en uddannelse som f.eks. cand.merc.aud., HD(R), eller lignende, med gode resultater.

Vi forventer derudover følgende kvalifikationer;

  • Erfaring med financial controlling
  • Godt kendskab til IFRS rapportering
  • Flydende i engelsk på businessniveau
  • Teknisk stærk, dvs. i besiddelse af betydeligt flair for IT
  • Godt kendskab til Excel, Navision - og gerne Unik Bolig 4
  • Du kan din bogholderi- og regnskabsmæssige ABC i søvne og i praksis
  • Kvalitetsbevidst, analytisk og stærk til talbehandling af større datamængder

Som person trives du i en organisation, hvor du konstant udfordres af kompetente kunder og nysgerrige kolleger. Du er proaktiv og selvstændig. Du er tillidsvækkende og god til at samarbejde. Du trives i en travl og omskiftelig hverdag med mange deadlines. Du har et godt overblik og er struktureret i dit daglige arbejde. Du er også socialt anlagt og trives med at have selvstændigt ansvar. Desuden er du initiativrig og i besiddelse af et højt energiniveau samt et godt humør.

Vi tilbyder

Du vil få en særdeles spændende stilling i et fagligt og dynamisk miljø med dygtige og dedikerede kollegaer.  Du kan se frem til en stor kontaktflade, og forvente interessante opgaver krydret med mulighederne for selv at præge hverdagen.

Løn tilbydes på et attraktivt, konkurrencedygtigt niveau og modsvarer naturligvis de opstillede krav.

Tiltrædelse

Stillingen ønskes besat snarest, hvorfor vi opfordrer dig til at søge stillingen hurtigst muligt.

Tiltrædelse den 1. juni 2018, - eller gerne før. Vi venter også gerne på den rette.

Kontakt

Hans Vexø
Partner & headhunter
hv@expuri.com
Mobil 5357 1200

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Hellerup

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.