Find job

Alsidig økonomimedarbejder

Som vores nye økonomimedarbejder bliver du ansvarlig for bogføringsopgaver, og du kommer til at hjælpe med lønkørsel. Du kommer til at arbejde ad hoc med opgaver som regnskabsmæssig rapportering og økonomisk styring samt drive selvstændige analyseopgaver i virksomheden. Du bliver en del af et erfarent og effektivt regnskabsteam, hvis indsats og resultater har stor betydning for virksomheden.  

Dine arbejdsopgaver

  • Bogføring, håndtering af kreditorer og finansbilag o. lign.
  • Backup for lønkørsel for timelønnede og månedslønnede
  • Afstemning og kvalitetssikring af regnskabsmateriale
  • Deltage i udarbejdelsen af årsregnskabet, ledelsesrapportering, løbende controlling- og analyseopgaver
  • Deltage i sikring af den månedlige og årlige rapportering (prognoser, projekter, budgettering)
  • Optimering af processer, herunder videreudvikling og optimering af processer i retning af øget digitalisering og automatisering.

Dine kvalifikationer

  • Relevant uddannelse i regnskab
  • Struktureret, systematisk og analytisk tilgang til opgaverne – du er stærk i de bogførings- og regnskabsmæssige sammenhænge og god til forretningsprocesser
  • Stærkt afslutter-gen 
  • Solide IT-kompetencer med kendskab til Excel og Navision og meget gerne LESSOR-løn
  • Gode samarbejdsevner – du ved, at resultater skabes ved fælles indsats samtidig med, at du er vedholdende i din argumentation, når det er nødvendigt
  • Tålmodig og indstillet på at have daglig dialog med en bred skare af forskellige fagfolk.

Det tilbyder vi 

Du får et ansvarsfuldt, selvstændigt og udfordrende job med spændende perspektiver, både personligt og fagligt, i et professionelt regnskabsmiljø bestående af 9 medarbejdere, som varetager økonomi- og regnskabsopgaver for koncernens 10 aktieselskaber.

Ansøgning 

Send ansøgningen online hurtigst muligt og senest 31. marts 2018. Vi indkalder løbende til samtaler.

Du kan få yderligere information om stillingen hos Afdelingsleder Henriette Thorberg på tlf. 30 76 61 11.

Frederiksberg Forsyning leverer gas, vand og fjernvarme og -køling samt bortleder spildevand, producerer vindenergi og understøtter klimatilpasningen på Frederiksberg. Vi vedligeholder og udvikler ledningsnettet, rådgiver og varetager informationsopgaver samt løser en række tekniske opgaver for vores kunder. Desuden opsætter vi målere, godkender installationer og udsteder regninger.

Vi er et serviceselskab i Frederiksberg Kommunes energikoncern og driver koncernens selskaber med ca. 170 højt kvalificerede medarbejdere til at klare opgaverne. Energikoncernen ejes 100 % af Frederiksberg Kommune. Frederiksberg Forsyning A/S ønsker at afspejle samfundet. Derfor opfordrer vi kvinder og mænd uanset alder, religion og etnisk baggrund til at søge. Du kan læse mere om FF på www.frb-forsyning.dk.

Stillingsbetegnelse:

Alsidig økonomimedarbejder

Ansøgningsfrist:

31-03-2018

Afdeling:

Frederiksberg Forsyning A/S - Økonomi

Kontaktperson:

Henriette Thorberg Hansen

Telefonnummer:

3076 6111

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Frederiksberg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.