Find job

Administrativ Assistent

Metroselskabet og Hovedstadens Letbane søger med tiltrædelse hurtigst muligt en barselsvikar til et job som administrativ assistent i enheden Plan og Udvikling (PD). Enheden deltager i de tidlige overvejelser om projekter, udarbejder udredninger og beslutningsgrundlag for projekternes økonomi, tekniske løsninger, indvirkning på byområder, samt varetager trafikfaglige opgaver.   

Som administrativ assistent bliver du enhedens ”blæksprutte”, og du vil få ansvaret for at supportere primært enhedschefen, men også enhedens øvrige ca 12 ansatte med en lang række både administrative og akademiske opgaver, sagsbehanding etc.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andre: 

  • Kalenderstyring og mødeforberedelse
  • Referattagning
  • Bistå ved forberedelse af arrangementer og rejser
  • Sagsbehandling i samarbejde med øvrige medarbejdere
  • Powerpoint-præsentationer
  • Input til månedsrapporter
  • Bidrage med input til analyser, dokumenter, kommunikation mv. , særligt vedrørende byplanlægning
  • Udarbejdelse af månedsrapporter
  • Holde styr på PD’s mailarkiv
  • Elektronisk arkivering og dokumentstyring
  • Assistere PD’s medarbejdere med dokumentsøgninger
  • Oversættelser dansk/engelsk
  • Koordinering med tværgående sekretærgruppe

Du kommer til at arbejde i et internationalt miljø og får kolleger med både samfundsvidenskabelig og ingeniørmæssig baggrund.

Faglige egenskaber

  • Du har en relevant faglig uddannelse – f.eks. er du nyuddannet akademiker
  • Du har gode engelskkundskaber
  • Superbruger af MS Office
  • Du er god til at styre elektronisk arkivering og dokumenthåndtering
  • Du skal være blæksprutte ved arrangementer og møder så tingene lykkes.
  • Du kan varetage koordineringsopgaver og faglig opgaver på egen hånd
  • Kendskab til bygge- anlægsbranchen er en fordel, men ikke noget krav

Personlige egenskaber

  • Du skal synes, at det er sjovt at få tingene til at lykkes
  • Du er kvalitetsorienteret, systematisk og struktureret
  • Du kommunikerer godt på alle niveauer og er udadvendt og serviceorienteret
  • Du er god til at have mange bolde i luften – også når der er travlt
  • Du er god til at koordinere og prioritere

Vi tilbyder

Metroselskabet og Hovedstadens Letbane tilbyder et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk organisation i udvikling. Vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår, et godt arbejdsklima og gode kolleger.  Der er tale om et barselsvikariat, og ansættelsesperioden vil vare til og med februar 2019.

For yderligere information om jobbet kontakt chef for Plan og Udvikling Nina Kampmann på 3311 1700

Ansøgningsfrist 4. april 2018.

Bemærk: Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem. Send din ansøgning via linket.

Ansøgningsfrist:

4. april 2018

Arbejdssted:

Ørestad

Jobtype:

Administrativ Assistent

Kontaktperson:
Nina Kampmann

tlf: +45 3311 1700

Hjemmeside:

www.m.dk


Om Metroselskabet og Hovedstadens Letbane 

Vi sørger for, at mere end 1 million passagerer kan køre med metroen hver uge, og vi bygger flere end 50 metro- og letbanestationer, der skaber nye forbindelser og muligheder i Hovedstaden. 

Vi er 300 engagerede medarbejdere og ca. 500 rådgivere, der arbejder i et internationalt miljø med højt kvalificerede specialister fra ind- og udland. Vi har det overordnede ansvar for driften af metroen og for at anlægge nye metrolinjer og den kommende letbane i alle faser fra udvikling, projektering, udbud samt anlæg og drift 

Metroselskabet er ejet af Staten, Københavns Kommune og Frederiksberg Kommune, mens Hovedstadens Letbane er ejet af 11 omegnskommuner samt Staten og Region Hovedstaden. 

Læs mere på m.dk og dinletbane.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Ørestad

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.