Find job

Administrationsmedarbejder

Vil du være med i en international leasingsucces? 

- Så er du måske GRENKE’s nye administrationsmedarbejder

Jobbet

Du vil være involveret i den daglige ledelse af administration. Herunder være tovholder på udvalgte projekter og bevare overblikket i en hverdag, hvor det ofte går rigtig stærkt. Du vil være en aktiv medspiller i udviklingen af administrationen i Danmark.

Du vil primært arbejde med opgaver som:

Besvarelse af daglige opkald fra kunder, leverandører og samarbejdspartnere herunder:

  • Kundeservice og intern support til i tæt dialog med de 4 salgsafdelinger Danmark
  • Behandling af forsikringssager og skadesanmeldelser
  • Administration af leasingaftaler herunder ajourføring af kundedata
  • Support til vores bogholderi herunder udstedelse af faktura og kreditnotaer, scanning af b.la. fakturaer, udlæg og div. afregninger
  • Lønadministration
  • Persondataforordningen
  • Udarbejdelse af analyser i Pivot/Excel

For at besidde stillingen er det vigtigt at du:

  • Træffer beslutninger ud fra en analytisk og struktureret metode
  • Ser muligheder frem for begrænsninger og løsninger fremfor problemer
  • Fortrolig med Excel og glad for talanalytisk arbejde
  • Er ansvarsbevidst og struktureret
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Dine kvalifikationer

Du har en selvstændig og stærk personlighed og er fortrolig med it. Du har interesse for finansielle løsninger og en stærk motivation for at udvikle og forbedre arbejdsgange. Har du allerede erfaring med bogholderi og forsikring er det en fordel, men absolut ikke et krav. Det vigtigste er din personlighed. Et vindende positivt væsen kombineret med viljen og evnen til at drive dig selv er afgørende kriterier for din og vores fælles succes.

Vi tilbyder dig

Et spændende udviklings- og karriereforløb i en solid professionel virksomhed, der i dag er blandt de absolut førende på det europæiske leasingmarked. Du får et unikt produktprogram der både i kvalitet og bredde er enestående – samt et stærkt og kompetent bagland, der løbende støtter dig i din hverdag. Du skal forvente, at der løbende bliver stillet store krav til din indsats.

Hvad kan du forvente?

Du bliver del af en ung og uformel kultur, hvor trivsel sættes højt på dagsordenen – i en virksomhed i konstant vækst. Vi tilbyder dig fast løn + bonus efter dine kvalifikationer og de resultater, du er med til at skabe.

Ansøgning og tiltrædelse

Ansøgning stiles til administrationschef  – May- Britt Ravn, mravn@grenke.dk
Mærk ansøgningen: Administrationsmedarbejder.

Tiltrædelse hurtigst muligt. Samtalerne foregår løbende.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte  May- Britt Ravn på telefon 44 52 88 14


GRENKELEASING ApS i Danmark er en del af GRENKE Group, der siden 1978 har leveret et bredt udvalg af leasingløsninger til små og mellemstore virksomheder. Med stor lokal ekspertise tilsikrer vi både gennemsigtighed og høj kvalitet i vores innovative og skræddersyede finansieringsmodeller. Vores leasingmodeller favner bredt fra små finansieringsbehov på blot 3500 kr. til store Rammeaftaler. Uanset hvilken løsning der vælges, er det både nemt, hurtigt og personligt. GRENKE Group er en international koncern uafhængig af leverandører og banker med fokus på mindre it produkter og softwareløsninger, medico- teknisk udstyr samt alarm/overvågningssystemer.

Se mere på www.grenkeleasing.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Herlev

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.