Find job

DEDIKATION søger Danmarks bedste kunderådgivere til Gjensidige!

De fleste har hørt om Gjensidige, og det har de nok, fordi Gjensidige er et ledende nordisk skadeforsikringsselskab med cirka 4000 medarbejdere, heraf 760 i Danmark, som opererer i Norge, Danmark, Sverige og Baltikum.  

Men her kommer noget, som de fleste nok ikke har hørt. Gjensidige mangler (i flertal) Danmarks bedste kunderådgivere, da travlheden kun går i en retning, og det er opad! Som kunderådgiver trives og motiveres du af at arbejde med salg og service over telefonen - og levere sublim kundeservice og fantastiske kundeoplevelser.  

Dine vigtigste opgaver er  

  • At servicere, rådgive og sælge produkter til vores eksisterende kunder på privatområdet. Kontakten til kunderne foregår primært via telefonen.  
  • Du afdækker kundernes forsikringsbehov og sikrer, at kunden får den bedste løsning – hver gang.  
  • En mindre del af din rolle er at varetage de administrative opgaver, som rådgivningen og salgsarbejdet også medfører.  

Du får til gengæld  

  • Klare individuelle mål og din ekstraordinære indsats bliver belønnet 
  • Gjensidige sørger for at skabe de nødvendige rammer, så du kan yde en optimal indsats.  
  • Du får rig mulighed for, at udvikle dine kompetencer inden for kunderådgivning og salg.  
  • Gjensidige sørger naturligvis for nødvendig og relevant uddannelse – herunder uddannelse via Forsikringsakademiet, som du får gratis 
  • Dertil får du en konkurrencedygtig løn, pension og andre goder, som skal gøre din hverdag til en forhindringsfri fornøjelse, mens du hjælper danskere i hele landet med, at få styr på deres forsikringssager 
  • En spændende hverdag i en virksomhed, der lægger vægt på at være på forkant med udviklingen inden for forsikringer såvel som teknologi.  

Du kommer til at arbejde i et dynamisk og omstillingsparat kunderådgivningscenter, hvor vi er 50 engagerede og topmotiverede kollegaer fordelt på 4 teams. Det er vigtigt, at du trives med en fleksibel arbejdstid, der er placeret i tidsrummet mandag til torsdag fra kl. 8.00 – 18.00 og fredag fra kl. 8.00 – 16.00.  

Med det sagt, forventer Gjensidige  

  • At du er vant til at arbejde med kundebetjening via telefonen - herunder også salg.  
  • Du er en rutineret bruger af IT og kan arbejde med mange programmer på en gang.  
  • Det er naturligt, at du er vant til, og trives med, at arbejde i et resultatorienteret miljø med klare individuelle mål.  
  • Du er social, åben og humorfyldt, men forstår at kombinere det med høj koncentration i en hverdag med fart på 
  • Du afkoder mennesker og deres behov effektivt og har en naturlig identificerbar servicemindedhed  
  • Du bidrager med excellent kundeservice og gode kundeoplevelser og har en struktureret tilgang til dine opgaver, så du kan løse dem effektivt og hurtigt.  
  • Du en udpræget teamplayer, for hvem afdelingens samlede mål er lige så vigtige som dine egen personlige mål. Din stemme afspejler, at du er en ildsjæl, der brænder for kunderne og har en empatisk tilgang til dem.  
  • At du kan skrive og tale fejlfrit på dansk til mange forskellige typer kunder.

Gjensidiges miljø er præget af en uformel omgangstone. De holder til i lyse huse med moderne lokaler i Sydhavnen med adgang til parkeringspladser og tæt på offentlig transport. Derudover har de fantastiske vilkår med god fast løn, bonusordning, pensionsordning, kantineordning, fitnessrum og meget mere. Behøver vi at sige mere? 

Og så det praktiske  

  • Arbejdssted København (Teglholmen)  
  • Tiltrædelse er 1. juni 2018 - og gerne før.  

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk.  

DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills! 

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.