Find job

Dedikeret HR-chef

Folkekirkens Nødhjælp søger en erfaren og initiativrig HR-chef, der ser det som sin fornemste opgave at understøtte ledere og medarbejdere i en ambitiøs og engageret organisation, der arbejder for verdens fattigste.
 
Du vil blive leder for 5 dygtige HR-kolleger, og dertil en Facility Service Manager, der har det daglige ansvar for vores reception og servicefunktion. I HR-funktionen supporterer vi såvel hovedkontoret her i København som vores 11 landekontorer i Afrika, Asien og Mellemøsten og dertil en lang række andre geografisk spredte humanitære programmer. Jobindholdet er alsidigt og du vil i høj grad få mulighed for at præge stillingen. 

Dine opgaver og ansvar vil blandt andet omfatte at:

  • Være personaleleder i dagligdagens operationelle opgaver
  • Drive og implementere HR-projekter inden for trivsel, ledelse, optimering af administrative arbejdsgange og systemunderstøttelse af processer
  • Yde rådgivning og støtte til ledere i relation til deres personaleansvar
  • Være sparringspartner for direktionen om organisatoriske forhold og udviklingstiltag. 

Som vores kommende HR-chef bidrager du ved:

  • At sikre HR som en relevant og bidragende del af værdikæden, hvor drift lige nu fylder mere end udvikling, men hvor der er behov for at styrke udviklingsområdet
  • Løbende at udfordre, forbedre og forenkle de ansættelsesmæssige politikker og retningslinjer, som vi navigerer efter, for at styrke vores fleksibilitet og give et bedre overblik for kollegerne
  • At kunne navigere i en kompleks organisation, hvor du evner at samarbejde på tværs og kommunikere enkelt såvel skriftligt som mundtligt på både dansk og engelsk
  • Altid at være klar til give en hånd med i de daglige operationelle aspekter af HR-opgaven.

Din profil:

  • En relevant uddannelsesbaggrund indenfor HR, og mindst 5 års ledererfaring indenfor personaleområdet, meget gerne suppleret med forhandlingserfaring og fortolkning af overenskomster mv.
  • Vi vægter trivsel højt, og du skal der derfor kunne dokumentere gode lederevner samt evne at tænke i procesforbedringer, så mest mulig tid kan dedikeres til udviklingsopgaver
  • Tidligere erfaring med at lede mennesker og organisationer igennem forandrings-processer er en klar fordel
  • Dertil evner du organisatorisk diplomati, at tage ejerskab og at træffe selvstændige beslutninger. 

Lad os være helt ærlige. Vi kan ikke matche lønniveauet i privatsektoren, men vi kan i den grad matche på meningsfuldhed.

Løn og ansættelsesvilkår

Du bliver en del af en meningsfuld og dynamisk arbejdsplads med en høj faglighed og et stærkt værdisæt. Aflønning sker i henhold til FKN-overenskomst med relevant organisation. Der tilbydes en god pensionsordning. Arbejdstiden er 37 timer inkl. frokost.

Ansøgning og kontakt

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Økonomidirektør Johnny Rasmussen på tlf. 2970 0639, mail: jora@dca.dk eller HR-Partner Heidi Ginette Ringtved på tlf.: 2969 9152, mail: hge@dca.dk.
 
Venligst upload ansøgning og CV senest den 4. maj 2018. Vi modtager kun ansøgninger gennem vores online rekrutteringssystem.
 
Vi forventer at holde screeningssamtaler den 8. maj og 1. samtale den 14. maj 2018. Der vil være en adfærdsanalyse mellem 1. og 2. samtale. Tilbagemelding på analysen og kortere 2. samtale vil være den 22. maj 2018.
 
Forventet tiltrædelse: 15. august 2018
 
Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
 

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

København

Job hos virksomheden

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.