Find job

Kundekonsulent med ledelsesansvar

Vi søger en kundekonsulent, som har lyst til at arbejde med udvikling af betjeningen af vores boligorganisationer og afdelinger. Du vil stå i spidsen for betjening af en række boligorganisationer, hvor effektivisering af processer, digitalisering og optimering af arbejdsgange i driften vil have et stort fokus i din hverdag. 

Du skal have lyst til ledelse, og vi forventer, at du forstår at motivere dine medarbejdere og skabe høj kundetilfredshed igennem kompetent løsning af arbejdsopgaver. Vi arbejder teambaseret og hjælper hinanden på tværs af faggrænser. Det er derfor vigtigt, at du har stærke sociale kompetencer og forstår at lytte til både medarbejdere, beboere og bestyrelses­medlemmer samt har forståelse for at manøvrere i et politisk styret miljø.

Du er fascineret af samspillet mellem mennesker og boligmiljø og har efter afslutning af din uddannelse arbejdet i en periode inden for dette felt. 

Vi ønsker en kollega, der kan følgende: 

  • Det er en fordel, at du har byggeteknisk indsigt.
  • Du er administrativt stærk. Dine it-kundskaber er gode, og du har lyst til at arbejde med optimering af arbejdsgange samt anvendelse af digitale løsninger, og du har i høj grad indflydelse på valg af løsninger.
  • Du skaber klare rammer og har fokus på at motivere og udvikle dine medarbejdere i forhold til aftalte mål. Du er nærværende og empatisk i dit lederskab, og du går altid forrest og viser vejen samt har mod på fjernledelse.
  • Du har et godt blik for den politiske dagsorden samt en stor forståelse for at arbejde i et beboerdemokratisk system.
  • Du er en god kommunikator – både når det kommer til at udarbejde skriftlige oplæg m.v., og når du skal formidle budskaber på interne møder og på bestyrelsesmøder.

Hvilke opgaver skal du løse?

Du bliver en del af en ambitiøs enhed i Kundecenter D1 med 16 medarbejdere, og herunder 8 kundekonsulenter, der arbejder tæt og forpligtende sammen. Vi understøtter bestyrelser og beboere i boligområderne.

Du er en medarbejder, der vil bidrage til, at vi når det høje ydelsesniveau, vi stræber efter. Det gælder både i forhold til effektiv betjening af boligafdelingerne i alle opgaver vedrørende drift, beboerkontakt, sikring af bygningernes vedligeholdelse og ikke mindst god og succesfuld ledelse af medarbejderne i boligafdelingerne.

Betjening af boligafdelinger i alle opgaver vedrørende drift

Du skal deltage i møder med bestyrelser, herunder hjælpe bestyrelserne med at forberede beboermøder, fremlægge budgetter og regnskaber m.v. Endvidere skal du behandle beboerklager vedrørende husorden, ind- og fraflytning samt boligens stand. Antallet af aftenmøder er begrænset.

Du bliver personaleleder for en række driftsledere og servicemedarbejdere. Personalet er tilknyttet lokale ejendomskontorer. Idet du får kontor og dermed fast base i KAB i Vester Voldgade 17, 1552 København V men er leder for en række medarbejdere, der har arbejdssted ude på ejendomskontorerne i Storkøbenhavn, skal du have lyst til at arbejde med ledelse generelt men også distanceledelse.

Hvad tilbyder vi?

  • Et udfordrende og udviklende job i en enhed med engagerede og fagligt stærke kollegaer
  • Gode muligheder for karriereudvikling, efteruddannelse samt faglig og personlig udvikling
  • Løn og pension i henhold til gældende overenskomst mellem BL og Faglig Puls

Sådan søger du

Søg stillingen via knappen nedenfor. Ansøgningsfristen er den 21. maj 2018 med ansættelse pr. den 1. juli 2018. Samtaler forventes at blive afholdt med første samtalerunde den 25. og anden samtalerunde 30. maj 2018. Du skal være indstillet på, at der benyttes personlighedstest i forbindelse med rekrutteringen.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kundechef Christian Fries på tlf.nr. 33 63 11 79.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.