Find job

Dedikeret montage- og logistikchef søges for sew-eurodrive a/s

SEW-EURODRIVE A/S er et datterselskab i den tyske SEW-EURODRIVE koncern, en af verdens førende leverandører af gear, gearmotorer og tilhørende elektroniske motorstyringer til alle industrier. SEW-EURODRIVE er en international familieejet og familiedrevet koncern med mere end 17.000 medarbejdere og en omsætning på over 3 mia. euro. SEW EUROFRIVE A/S er repræsenteret i Danmark med hovedkontor og montage i Greve samt nystartet mindre service- og montageafdeling i Vejle. Der er 50 ansatte i selskabet i Danmark.

Se mere på: https://www.sew-eurodrive.dk/hjem.html 

Om jobbet:

Arbejdsopgaverne vil være at sikre en fleksibel og højtydende montage med hensyntagen til et højt kvalitetsniveau. Der vil over det kommende år blive investeret et betragteligt millionbeløb i nyt montagekoncept/-layout. Den nye montage- og logistikchef vil være leder for hele projektet inkl. forberedelse, planlægning, budget og implementering i samarbejde med eksperter fra Tyskland.

Med reference til direktør Morten Holmstrøm vil du sikre en succesfuld optimering af hele montagen. Der vil være rig lejlighed for sparring med andre montageenheder, primært med dialog og besøg hos kollegaer i Norden, som også er underlagt Morten Holmstrøm.

Du bliver ansvarlig for en gruppe dygtige medarbejdere med høj anciennitet, som vil kræve en lederprofil med lyst til personaleudvikling, men som også motiveres af og interesserer sig for det tekniske element i stillingen.

Der arbejdes i SAP, hvorfor det må forventes, at du har kendskab til dette eller andet relevant ERP-system. Du vil i tæt samarbejde med servicesalgschefen sikre, at service-og montagecentret i Vejle forsat udvikler sig positivt. Jobbet indebærer også ansvar for service og montage i Vejle mht. kvalitet, processer og tekniske medarbejdere.

Udover ovenstående er du en dygtig logistiker, som også værdsætter at arbejde projektorienteret.     

Kvalifikationer: 

  • Relevant ledelseserfaring, gerne kombineret med teoretisk teknisk/logistik uddannelse
  • Erfaring med SAP eller andet ERP-system
  • God erfaring med logistik og projektledelse
  • Dygtig People Manager
  • Engelsk i skrift og tale
  • Du kan dokumentere gode resultater fra tidligere stillinger

Personlighed:

  • Du har et stort drive og engagement 
  • Du er nysgering på andre mennesker og ønsker at motivere medarbejderne til at yde deres bedste
  • Du omsætter ændringer hurtigt og effektivt
  • Du er struktureret og analytisk af natur
  • Du stiller store forventninger til dig selv
  • Du besidder stor selvstændighed og er ansvarsfuld i dine handlinger
  • Du tilbydes et job i en spændende virksomhed, som er i rivende udvikling. Du arbejder selvstændigt og indfrier de målsætninger og forventninger, som er aftalt for området 

Ansøgning:

JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen

Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Michael Rosenhøj Pedersen på telefon +45 61 630 780. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Greve

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.