Find job

Supply Chain Koordinator

– som ”brænder” for god kundeservice.  

Stor kontaktflade, mange opgaver – kunderne i fokus.

Dit job vil være overvejende operationelt, og vil være styret af en stadig strøm af kundehenvendelser – danske som internationale! Du håndterer disse henvendelser og vejleder kunderne – også ud fra et teknisk aspekt og yder i det hele taget ”kundeservice” i gængs forstand på et højt niveau. En stor del af henvendelserne indeholder også ordreafgivelser. Her behandler du ordrerne, men sørger også for kalkulation af priserne, planlægger og foretager indkøb til ordrerne via virksomhedens leverandører, håndterer transport- og eksportdokumentation og koordinerer/følger op på leverancerne incl. lagerstyring. Det vil sige at du bliver ansvarlig for håndtering af ordrerne fra A-Z!

Du vil desuden fungere som backup for salgsorganisationen, ligesom der vil være opgaver som rapportering og deltagelse i ad hoc-projektarbejde, herunder udvikling og løbende optimering af arbejdsprocesserne i afdelingen. Du indgår i et team af 3 øvrige Supply Chain-koordinatorer/kundeservicemedarbejdere og kommer til at referere direkte til Manager of Customer Service for kundeservice, men vil i det daglige have et tæt samarbejde med stort set alle medarbejdere i virksomheden.

En alsidig baggrund til et alsidigt job.

For at blive en succes i jobbet forventes det, at du har indgående erfaring fra kundeservice-området. Da dit job i ligeså høj grad bliver styret af Supply Chain/logistikopgaver, så er det en fordel at du også har indkøbs- og logistikerfaring – optimalt set fra et lignende job i en produktionsvirksomhed. Du er vant til, og stortrives med ekstern kontakt til kunder og leverandører fra hele verden. Din arbejdsstil er kendetegnet ved et højt engagement, du evner at planlægge og arbejde selvstændigt, er vant til at have mange bolde i luften og evner at holde dem oppe, også når der pres på. I din omgang med kolleger, kunder og samarbejdspartnere skinner dit gode humør og fleksible indstilling igennem. Du taler flydende tysk, kan forstå og gøre dig forståelig i skandinaviske sammenhænge og på engelsk. Du har god talforståelse og har gode IT-kompetencer (MS Office og også gerne Axapta).

Du tilbydes et selvstændigt fagligt og udfordrende fuldtidsjob hvor du får dedikerede kolleger og en foranderlig hverdag i en succesfuld virksomhed i stadig udvikling.

Interesseret?

Rekrutteringen sker i samarbejde med konsulentfirmaet Compass Human Resources Group A/S. Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Niels Lorenzen på 70 20 12 75. Alle henvendelser behandles fortroligt. Er du interesseret, så søg snarest muligt via "Søg jobbet her" og vedhæft dit CV, helst som en word-fil.

Corona Packaging A/S ( www.cflex.com )  er en af verdens førende producenter af fleksibel emballage. Koncernen leverer sine produkter til en lang række multinationale selskaber og lokale markedsledere inden for fødevarer, kæledyrs-foder, lægemidler og nydelsesmiddel-industrien. I de seneste år har gruppen udviklet sig fra en leverandør med en stærk europæisk regional fokus til en koncern, som er aktiv på globalt plan i verdens mest attraktive og hurtigst voksende markeder for fleksibel emballage. Constantia Flexibles står for optimal positionering, førende teknologi, ”tæt på kunderne” og yderst effektive produktionsanlæg. I Danmark holder virksomheden til i Ishøj uden for København. Corona Packaging har siden 1987 været ejet af Constantia Flexibles Group, og har i Danmark 34 medarbejdere og omsætter for et stadigt stigende tre-cifret million-beløb.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Ishøj

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.