Find job

Administrationschef til produktionsvirksomhed

Front-Z er i dag en af Europas største leverandører af malede MDF-låger. Front-Z er en moderne og innovativ familievirksomhed, som er baseret på tillid. Virksomheden bygger på en solid håndværksmæssig baggrund og har derfor kompetencerne inden for feltet. Virksomheden er en videreførelse af Linnebergs Maskinsnedkeri, som blev etableret af Holger Linneberg tilbage i 1989. I dag leder sønnen Henrik Linneberg virksomheden. Front-Z har opnået kraftig og hurtig vækst, og virksomheden er gået fra at have 6 ansatte i 2003 til i dag at have omkring 60 medarbejdere.

Fleksibilitet og fællesskab vægtes højt. Front-Z er en dialogbaseret familievirksomhed, hvor kundekredsen typisk består af såvel større internationale koncerner, som mindre ejerledede virksomheder.

For yderligere informationer om Front-Z se www.front-z.dk.

Administrationschef til produktionsvirksomhed

Ledelse og hands-on

Med reference til den administrerende direktør bliver du ansvarlig for økonomi, bogholderi, HR, IT og kommunikation. Du får ledelsesmæssigt ansvar for en økonomiassistent og indgår i en ledergruppe, som du arbejder tæt sammen med. Dine arbejdsopgaver omfatter udarbejdelse af måneds- og årsregnskaber, finansiel rapportering til direktion og bestyrelse, budgettering og budgetopfølgning, udarbejdelse og formidling af KPI’er til produktionen samt de ad hoc opgaver, der naturligt kommer til en nøgleposition i en virksomhed i vækst. Du har en bred berøringsflade internt i organisationen, men også eksternt, da du er kontaktperson til eksterne samarbejdspartnere (revisor, bank, forsikring mm.).

Du har en regnskabsmæssig uddannelse – eksempelvis HD-R eller anden relevant uddannelse. Du har måske en baggrund fra revisionsbranchen, men det væsentlige er dog, at du har en god økonomisk indsigt og en solid regnskabsmæssig erfaring. Har du erfaring fra en produktions- og/eller ejerledet virksomhed vil det være en fordel. Du har en stærk IT-forståelse, er rutineret bruger af Excel og har et godt kendskab til ERP-systemer. Du har gode sprogkundskaber og behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Har du kendskab til tysk eller de skandinaviske sprog vurderes det som en fordel.

Som person er du proaktiv og selvkørende, men er samtidig en holdspiller. Du er imødekommende og har et godt humør. Du arbejder systematisk og struktureret og er god til at overholde deadlines, da du har et godt overblik. Du har viljen og lysten til at varetage de mange og forskelligartede opgaver, som stillingen byder.

Du tilbydes en spændende og alsidig stilling i en hastigt voksende virksomhed med en sund økonomi. Du får mulighed for stor indflydelse og for at sætte dit eget præg i en nøgleposition.

Vi forventer du bor i hensigtsmæssig køreafstand til virksomhedens lokation i Herning.

Kan du genkende dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”561-FRO” til job@sensu.dk. For yderligere information om stillingen kan direktør Thomas Bech +45 22 89 89 76 eller konsulent Jeanet Kristensen +45 29 45 16 45 fra Sensu A/S kontaktes.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Herning

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.