Find job

Billet- og kundeservicemedarbejder

  • Brænder du for billetsalg og verdensklasse kundeservice?

F.C. København søger en billet- og kundeservicemedarbejder, der kan varetage kundepleje i forhold til vores mange spændende forretningsområder.

Du tilbydes en udfordrende og spændende stilling i en dynamisk virksomhed med fokus på salg og resultater, hvor du får mulighed for at yde kundepleje i en bred portefølje af services herunder vores billetsalg, sæsonkort, fodboldskoler, events, børneklubber, loyalitetsprogram og FCK Away.

Ansvar:

  • Du vil have ansvar for besvarelse af elektroniske og telefoniske henvendelser vedrørende F.C. Københavns arrangementer, produkter og koncepter.
  • Du vil supplere Marketingafdelingen med afvikling af konkurrencer og præmier i forbindelse med vores loyalitetsprogram.
  • Du vil assistere vores kunder telefonisk, pr. e-mail og chat.
  • Du vil være til rådighed i forbindelse med alle F.C. Københavns hjemmekampe.
  • Du vil indgå i et kundeserviceteam, som også tæller personalet i Telia Parkens reception, men du vil primært skulle supplere Brand Marketing & Development-afdelingen, som har til formål at understøtte klubbens kommercielle målsætninger.

Personlige kvalifikationer:

  • Du har en proaktiv og resultatorienteret adfærd, og du trives med at blive målt på dine resultater.
  • Du er yderst velformuleret både i skrift og tale.
  • Du er sikkert fan af klubben og kender til F.C. Københavns produkter og koncepter. 
  • Du er et naturtalent og har en interesse for at yde den bedst tænkelige kundeservice for vores loyale fans og kunder.
  • Du er omhyggelig, kvalitets- og detaljeorienteret.
  • Du er fleksibel og trives i en præstationsorienteret kultur med konstante deadlines.
  • Du arbejder struktureret og løsningsorienteret i en travl hverdag.
  • Du nyder at have ”hands on”, og du har flair for tekniske systemer og IT generelt.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til sportsbranchen og billetsalg.

Faglige kvalifikationer:

  • En relevant kort videregående uddannelse
  • En god basisforståelse for brug af billetsystemer, nyhedsbreve og CRM-systemer.
  • Gerne relevant erhvervserfaring fra en kundeservicefunktion.
  • Gerne relevant erhvervserfaring fra sportsbranchen.

Virksomheden tilbyder dig:

F.C. København tilbyder et interessant, krævende og udfordrende job i en dynamisk organisation med høje ambitioner. Løn vil matche dine kvalifikationer, og der tilbydes attraktive personalegoder.

Tiltrædelse:

1. august 2018. Vi gennemfører løbende samtaler. Frist for ansøgning er d. 6. juni 2018.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København

Job hos virksomheden

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.