Find job

Controller med solid baggrund indenfor økonomi -og projektstyring

For Sales Support Denmark ApS i Rødovre søger vi en person med en solid baggrund indenfor økonomi og projektstyring. Med reference til Country Manager, vil du få ansvaret for vores bogholderi og drift af kontoret.

Om jobbet

Vi leder efter dig, som har en god erfaring i økonomistyring, og som er glad for at arbejde selvstændigt og tage ansvar for hele processen. For at trives og lykkes i rollen, er det vigtigt at man er analytisk, struktureret og har et højt drive. Du skal trives med nye udfordringer og forandring grundet vækst. Det er en fordel med et godt excel-kendskab og at du kan udtrykke dig godt på svensk og engelsk både i tale og skrift.

Lidt om rollen

  • Kontering og controlling for selskabet og kontaktpunkt for bogføringsfirma 
  • Projektledelse på forskellige driftopgaver
  • Blæksprutte på kontoret og for salgsstyrken

Ansvar for

  • Månedsregnskab og controlling
  • Fakturering og afrapportering
  • Analyser for likviditet, KPI, salgsteams, produkt og DB (ad hoc)
  • Sikre kvalitet i rapporter og beslutningsgrundlag
  • Optimering af kontorets funktioner, processer og systemer
  • Hands on i kontorets daglige opgaver samt koordinering af rejser og konferencer

Om dig

  • Du er en robust, udadvendt og dynamisk person, som besidder et godt drive og et positivt smittende humør
  • Du er administrativt orienteret og dygtig til at strukturere og planlægge, både din egen og andres tid
  • Du har stor omstillingsparathed, og ambitioner om at være med i det lange, seje træk
  • Du har en analytisk tilgang, er vant til at opbygge strukturer, skabe overblik og eksekvere selvstændigt
  • Brugerniveau i Dynamics NAV
  • Dit uddannelsesniveau er fx HD i regnskab og økonomistyring, så du kan varetage en controller-funktion
  • Som person er du samarbejdende, vil deltage med godt humør, fleksibel, initiativrig, selvkørende, uformel, stærk under tidspres og deadlines

Vi tilbyder

En løn der matcher dine kvalifikationer og en pensionsordning med tilknyttet sundhedsforsikring. Kontoret danner et stærkt team, hvor det er sjovt at være med, og en fleksibel arbejdskultur med højt tempo. Vi har stort fokus på personlig udvikling og plads til at vokse. Hos os er det er en selvfølge, at hvis du vil, så får du plads og lov. Vi bor i moderne omgivelser og i nyrenoverede lokaler.

Spørgsmål og ansøgning

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, da vi løbende afholder samtaler.

For at søge stillingen bedes du sende din ansøgning og CV markeret ”Office Assistant - til: job@salessupportdenmark.dk

Om os

Sales Support er et datterselskab af SSNG AB. Koncernen som har virksomheder i hele norden som består af Sales Support Group, In Store Marketing Group, Tage Lindblom AB. Vi er specialister i Field Sales og in store aktiviteter til detailbutikkerne med over 1000 ansatte i koncernen på nordisk plan.

Se mere til Sales Support på www.salessupportdenmark.dk
 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Rødovre

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.