Find job

Account Manager

Elmquist & Partners søger Account Manager til salg af misbrugshjælp til dansk erhvervsliv i hovedstadsområdet.
 

Brænder du for salg og mennesker? Og har du lyst til et udfordrende og spændende arbejde med salg af misbrugshjælp til dansk erhvervsliv?

Elmquist & Partners hjælper dansk erhvervsliv med at forebygge og håndtere alle typer afhængigheds- /misbrugsproblematikker blandt medarbejdere og ledelse. Vi har specialuddannede og certificerede partnere der varetager fagligheden og søger nu Account Manager der skal sikre udbredelsen af vores unikke værktøjer i hovedstadsområdet.

Vi har udarbejdet en analyse der tydeligt viser, at der er behov for flere og nye tiltag indenfor misbrug/afhængighed. Vi har derfor investeret i at få internationale anerkendte værktøjer til Danmark. Vi har eksklusivitet for Danmark og er ved at udbrede kendskabet via et netværk af landsdækkende partnere. Vi har valgt at bevare hovedstadsområdet som eget distrikt og søger nu til dette distrikt en account manager der kan medvirke til at lave aftaler med dansk erhvervsliv så de kan få endnu mere fokus på de oplagte og ofte oversete muligheder der er i at hjælpe medarbejdere der har brug for hjælp til at håndtere en afhængighed af enten alkohol, stoffer, medicin eller spil.

Hvad tilbyder Elmquist & Partners?

Du vil få dit eget distrikt som indgår i en landsdækkende kæde, hvor der er mulighed for at udveksle erfaringer på tværs af landet.

 Du vil være i stand til at hjælpe virksomheder med følgende:

  1. Udarbejdelse og implementering af en misbrugspolitik og beredskabsplan efter officielle retningslinjer og anbefalinger som tilpasses de konkrete forhold – vi hjælper dig med den fysiske udarbejdelse så din opgave er få opgaven i hus og indsamle alle oplysninger.
  2. Uddannelse af medarbejdere og ledere via vores eksklusive digitale platform med afholdelse af møder for alle i virksomheden samtidig med at der åbnes for adgang til platformens uddannelses moduler, hvor det er din opgave at varetage dette ude hos virksomheden.
  3. Gennemførelse af indledende møder med medarbejdere der har brug for hjælp – denne opgave outsources til en af vores specialuddannede og certificerede partnere, så du kan fokusere på salg.
  4. Udredning af medarbejdere via vores eksklusive digitale værktøjer samt udarbejdelse af en individuel behandlingsplan baseret på de muligheder vores værktøjer tilbyder – denne opgave outsources til en af vores specialuddannede og certificerede partnere, så du kan fokusere på salg
  5. Gennemførelse af en individuel tilpasset behandling af medarbejdere og pårørende - denne opgave outsources til en af vores specialuddannede og certificerede partnere, så du kan fokusere på salg.

Du bliver naturligvis grundigt uddannet i alle processer og værktøjer inden du skal ud til kunder. Du bliver løbende videreuddannet og informeret så du til enhver tid er på forkant med det nyeste og mest værdiskabende indenfor misbrug/ afhængighed.

Et konjunktursikret marked i vækst hvilket giver store indtjeningsmuligheder for de personer der kan skabe salg.  

Hvem er du?

Du er i dag professionel sælger med solid erfaring fra B2B salg. Du har måske personlige erfaringer med eller kendskab til afhængigheds-/misbrugsproblemer (minimum 5 års ædruelighed / clean) eller en anden baggrund. Mulighederne er mange men det er salg der er i fokus for din baggrund.

Vi arbejder med mennesker, så det er absolut nødvendigt at du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du kan udtrykke dig klart og forståeligt skriftligt og mundtligt og kan bevare overblikket i pressede situationer. Du har en ”sulten” og proaktiv arbejdsindstilling med solid succesrig erfaring med salg da der ligger en meget stor salgsmæssig opgave i de kommende år i at få opbygget vores forretning. Du laver længerevarende samarbejdsaftaler så du kender også til at vedligeholde og servicere kunder – dvs du er en god blanding af en ”hunter” og ”farmer”.

Vi forventer at du er klar til start den 1. september 2018

Hvis du er interesseret i at være med fra starten så send os en ansøgning på info@elmquistpartners.dk – att.: Karin Elmquist

Samtaler vil foregå på vores kontor i Hellerup

Elmquist & Partners ApS
Strandvejen 70, 2. sal
2900 Hellerup
Tlf.: 31101732.


Elmquist & Partners er etableret i august 2017 af Karin Elmquist med det formål at hjælpe dansk erhvervsliv med at forebygge og håndtere alle typer afhængigheds- /misbrugsproblematikker blandt medarbejdere og ledelse. Siden august 2017 har der været fokus på at udarbejde en markedsanalyse for Danmark samt at afdække hvilke værktøjer der kan hjælpe den / de berørte bedst muligt set ud fra et 2018 perspektiv og samtidig skabe mest mulig værdi for arbejdsgiverne.

Karin Elmquist er stifter og har været ædru alkoholiker i mere end 28 år uden tilbagefald. Karin er uddannet pædagog, familie- og psykoterapeut og har deltaget i utallige uddannelser og kurser i de sidste 25 år – alle med henblik på at blive dygtigere til at forstå den menneskelige psyke og hvad afhængighed indebærer. Karin har arbejdet i flere år som selvstændig familie- og psykoterapeut og har været aktiv i selvhjælpsgrupper indenfor misbrug/afhængighed i alle 28 år.

Se mere på www.elmquistpartners.dk.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Hovedstadsområdet

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.