Find job
Virksomhed: ISS Facility Services / Arbejdssted: Søborg

CCO - Country Commercial Officer

Vil du være med til at levere markedets bedste serviceoplevelser, der understøtter kundernes forretning? Kan du drive vækst gennem netværk, salgsaktiviteter og strategisk udvikling af kontrakter med nogle af Danmarks største virksomheder? Og er du en stærk strategisk, kommunikativ og involverende leder, som forstår at få medarbejdere med dig? Så er du måske den CCO, vi søger til ISS Facility Services A/S med base i det danske hovedkontor i Søborg ved København. 

Strategisk salg af integrerede facility services 

Du vil indgå som medlem i det danske Management Team med reference til CEO for ISS Facility Services A/S og få det ledelsesmæssige ansvar for ca. 40 medarbejdere, herunder også direktør og mellemledere. Som CCO er det din primære opgave at fortsætte væksten for ISS’ serviceydelser i Danmark med øget fokus på solution sales til kunder, der har en strategisk tilgang til outsourcing af Integrerede Facility Services (IFS). Du skal gennem stærkt lederskab sikre, at ISS Facility Services A/S bliver endnu mere synlig i markedet og opnår en stærkere position som strategisk IFS-partner. Dette skal du formå gennem en struktureret bearbejdelse af netværk med både offentlige og private kunder og dermed skabe grundlag for, at ISS Facility Services A/S har en kvalificeret pipeline flere år frem i tiden. Endvidere skal du drive salget og forretningsudviklingen i tæt samarbejde med Operations, herunder drive progressive og innovative løsninger i nye aftaler med strategiske kunder. Øvrige centrale opgaver knytter sig til følgende: 

  • Udvikling af den kommercielle strategi i overensstemmelse med ISS’ overordnede kommercielle strategi 
  • Identificering og eksekvering på strategiske kommercielle initiativer med henblik på omsætningsvækst og positionering af ISS som den foretrukne Integrated Facility Services partner i Danmark 
  • Definering af nøgle-KPI’er og salgsambitioner for alle salgskanaler i tæt samarbejde med det kommercielle team og ledelsen 
  • Medvirkning i udvalgte salgsprocesser omkring integreret løsningssalg samt prioriterede kundearrangementer og konferencer 
  • Lede, udvikle og motivere det kommercielle team og installere de rigtige kompetencer 
  • Udgøre et strategisk vigtigt bidrag som medlem af det danske Management Team 

Du indtager således en strategisk nøgleposition med ansvar for ISS Facility Services A/S’ samlede salgsaktiviteter og bliver en del af en stor global markedsledende virksomhed i vækst med en klar vækststrategi og ambition i et kommercielt stærkt marked. 

Executive presence og kommercielt mod 

Du har en kommerciel længere videregående uddannelse, som f.eks. cand.merc. eller HD, eventuelt suppleret med en MBA og har solid erfaring med strategisk, kommerciel og operationel ledelse. Du har arbejdet med, og har stor erfaring inden for, integreret løsningssalg af services og kan dokumentere stærke resultater fra vundne udbud gennem visionær og innovativ tænkning baseret på solid analyse af kundens behov. Derudover er du en stærk teamplayer og evner at få Operations med dig, således at relevante stakeholders er inddraget hele vejen i salgsprocessen og samtidig udfordres konstruktivt, så kunden får den bedste løsning. Du er visionær, besidder en selvsikker tilgang, har analytisk forståelse og et højt niveau af vedholdenhed. Desuden er du en stærk og direkte kommunikator, og som leder er du synlig, involverende, anerkendende og motiverende. Endelig taler og skriver du flydende dansk og engelsk. 

Send dit cv 

Rekrutteringsprocessen varetages af People & Performance, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Recruitment Jesper Dambo på tlf. +45 5215 9732. Send dit cv på engelsk via linket her på siden. Vi vurderer cv’er løbende. Alle henvendelser behandles fortroligt.  

Om virksomheden
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.


Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Søborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.