Find job

Contract Manager

Vil du have indflydelse på BESTSELLERs fremtidige globale shippingstrategi og derigennem sætte dit præg på fremtiden? 

Så byder denne stilling på en unik mulighed for at blive den bærende kraft i udviklingen af det fremtidige Contract Management-team hos BESTSELLER Logistics. 

Ansvar for kommercielle styring og forhandling med logistikpartnere 

I jobbet som Contract Manager i vores Global Shipping-team får du en central rolle i BESTSELLER Logistics. Du bliver ansvarlig for BESTSELLERs samarbejde og indkøb hos globale og regionale logistikpartnere, og der vil ligeledes være mulighed for at blive en del af BESTSELLER Logistics’ taktiske ledergruppe. 

Du får ansvaret for at opbygge vores nye Contract Management-team i tæt samarbejde med vores shippingafdelinger og med direkte reference til vores Global Shipping Manager. Det bliver din opgave at sikre en effektiv kontrakts- og indkøbsstyring med fokus på rettidighed, kvalitet og balancering af omkostninger for derved at sikre, at BESTSELLER Logistics er klar til fremtidig vækst. Derudover får du ansvaret for opbygningen og udviklingen af en proaktiv performancekultur, både internt og hos vores partnere. 

Der vil være rig mulighed for løbende at udvide dine kompetence- og ansvarsområder, og stillingen kan således formes i takt med din udvikling og dine ambitioner.  

Kvalifikationer  

  • Mindst 5 års ledelseserfaring med gode resultater  
  • Solide kompetencer og erfaring inden for indkøb af services og styring af kontrakter 
  • Kompetencer inden for logistik, supply chain og indkøb.  

Din profil  

Dit personlige engagement og drive brænder igennem, og du ønsker at gøre en reel forskel.  Du har høje ambitioner for dit ansvarsområde såvel som for dig selv. Derfor sikrer du, at vi som organisation bliver stærkere, at opgaverne bliver afsluttet og resultaterne fejret.   

Du udviser stor ansvarlighed, er fokuseret og detaljeorienteret og giver plads til dialog og bredt samarbejde. Derudover er du analytisk stærk, arbejder struktureret med opgaverne og danner det forkromede overblik, uden at miste øjet for detaljen. 

Du er proaktiv, tør udfordre ”as is” og deltager aktivt med forslag til forbedret drift og højere kvalitet. Du er en god kommunikator og bidrager til et godt samarbejde med kolleger, partnere såvel som øvrige relationer.  

Vi glæder os til at høre fra dig  

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Peter Bürgel Nielsen på +45 82 38 29 79. Ellers send os din ansøgning og dit CV hurtigst muligt og senest d. 29. juni 2018. Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke annoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat.  


About BESTSELLER A/S 

More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide.  

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT and Y.A.S. Products are available online, in branded chain stores, in multibrand and department stores. For more information, visit www.about.bestseller.com

 

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Haderslev

Job hos virksomheden

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.