Find job

Koordinator til virksomhedsindsatsen for Job på ordinære vilkår

Vores koordinator går på velfortjent pension, og derfor er et dygtigt og ihærdigt team parat til at få en ny førerhund.

Teamet arbejder udelukkende med efterspørgsel fra arbejdsmarkedet og med at betjene virksomheder, der efterspørger job på ordinære vilkår. Myndighedsbetjening af ledige er derfor ikke en del af opgaven, ligesom der ikke arbejdes med håndholdt indsats af nogen art. De job vi rekrutterer til sendes ud via ugentlige tavlemøder – via rekrutteringspartnere til jobkonsulenterne.

Teamet består af 9 virksomhedskonsulenter og 3 match- og rekrutteringskonsulenter.

Vi arbejder med måltal og performance management og har opgaveløsningen i meget strukturerede rammer, da vi er en kæde af medarbejdere, der skal overholde hinandens niveau for faglighed, repræsentere de samme værdier og ikke mindst holde de samlede deadlines, for fortsat at være troværdige i samarbejdet med virksomhederne.

Hele driften styres overordnet ved 2 ugentlige tavlemøder med deltagelse af rekrutteringspartnerne fra de øvrige centre, virksomhedskonsulenterne samt vores fødekæde – medarbejderne fra Job på særlige vilkår.

Frederiksberg Kommunes overordnede strategi er ”Job i Fokus”, hvilket betyder, at vi skaffer det næste job – ikke det sidste job. Det virksomhederne efterspørger, skal vi besætte.

Det er vigtigt for os, at du har de samme værdier og mål.

Kerneopgaverne i stillingen er:

  • Den daglige ledelse af teamet hvad angår opfølgning på både personlige og teamets måltal samt konkret faglig støtte og vejledning til at løse dette optimalt.
  • Koordinering og sparring ift. virksomhedskonsulenternes besøg.
  • Aktiv deltagelse i fælles regionale møder for teamledere for virksomhedsindsatsen.
  • Aktiv deltagelse i fælles regionale møder for tovholdere på Jobserviceaftaler.
  • Ansvarlig for at vores del af indholdet på tavlemøderne har kvalitet – altså at de ugentlige resultater bliver fremvist, således at alle faggrupper (rekrutteringspartnerne og jobkonsulenterne) kan opnå ejerskab til indsatsen.
  • At samarbejde med de forskellige centre i Frederiksberg Kommunes beskæftigelsesindsats.
  • Holde teammøder og skabe rammer for fælles vidensdeling.
  • Strukturering og afholdelse af virksomhedsrettede kampagner.

Dine kompetencer skal som minimum være:

  • Mest af alt – du skal af natur være et meget struktureret menneske, der kan arbejde teambaseret.
  • Dybdegående kendskab til den lovgivning, der knytter sig til kerneopgaverne – fortrinsvis indenfor følgende opgaver:
  • Private og offentlige løntilskud
  • Jobrotation
  • Seniorjob
  • Nytteindsats
  • Rekrutteringsanmodninger
  • Varslingssager
  • Voksenlærlinge
  • Jobserviceaftaler
  • En tydelig formidler ift. at give teamet overblik og sætte retning og ikke mindst kunne undervise i faglige emner på teammøderne.
  • Du skal føle dig helt hjemme i de digitale værktøjer, der knytter sig til opgaven. Vi anvender FASIT i det daglige arbejde.

Stillingen ønskes besat 1. september 2018.

Ansøgningsfristen er søndag den 24. juni 2018. Der vil blive holdt samtaler torsdag den 28. juni.

For yderligere spørgsmål kontaktes:

Centerleder Lise Hansen, 2898 5743 eller nuværende koordinator Marianne Lodberg, 2898 5735.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Frederiksberg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.