Find job
Virksomhed: JYSK A/S / Arbejdssted: Brabrand, Aarhus

Supply Planning Manager

- til planlægning af vareflow til nogle af Europas største distributionscentre

 

Har du erfaring med supply chain management og kunne du tænke dig ansvaret for at planlægge lagerbeholdningen i nogle af Europas største distributionscentre? Har du lyst til at bruge din erfaring i en central og værdiskabende rolle midt i JYSKs værdikæde? Så er du måske den Supply Planning Manager, vi leder efter til en spændende stilling, hvor du vil være med til at gøre en forskel, og sikre at kunderne får de rigtige varer til tiden. Din stærke forretningsforståelse og solide analytiske tilgang vil blive bragt i spil, og sammen med ambitiøse og engagerede kolleger sikre, at JYSK altid er et skridt foran og førende, når det kommer til at drive en lean planlægningsproces. Du vil være leder for et mindre planning-team bestående af tre dygtige medarbejdere, der hver er ansvarlig for produktkategorier inden for JYSKs sortimentet. Teamet er placeret i afdelingen Flow of Goods, som er ansvarlig for strømmen af varer fra leverandører gennem distributionscentre til JYSK butikker og kunder. Stillingen er placeret på JYSKs hovedkontor i Brabrand og du kan forvente op til 10 rejsedage om året.

Jobbet

På vegne af JYSK søger vi en dygtig Supply Planning Manager med stærk personlig indflydelse og med analytiske færdigheder inden for Supply Chain Management. Med reference til Flow of Goods Director vil dit primære fokus være at understøtte ledelseskraften i udviklingen og transformationen af organisationen til en velorganiseret forsyningskæde, der har den helt optimale support af nye IT-platforme. Som leder vil du få en indflydelsesrig rolle, hvor leveringssikkerhed og lageromsætningshastighed er nøgleord, og hvor det er helt afgørende, at de rigtige varer er tilgængelige for kunden. Dette opnås ved at bygge videre på et allerede stærkt fundament og bringe dit teams kompetencer og erfaringer i spil. Du vil som spillende træner sætte kursen for afdelingsindsatserne og sikre prioritering af afdelingens opgaver, som omfatter:

  • Sikre optimal planlægning i henhold til de fire europæiske distributionscentre
  • Være i tæt dialog med leverandører for at sikre, at deres produktionskapaciteter matcher fremtidige JYSK behov
  • Samarbejde på tværs af JYSK organisationen med interne interessenter som Category Managers, Salgsafdelingen, Logistikafdelingen mv.
  • Lave analyser vedrørende tilgængelighed af varer til fremtidige kampagner
  • Forme og implementere udviklingsinitiativer i Supply Planning afdelingen. Herunder at få implementeret de rette IT-værktøjer i tæt samarbejde med Development and Master Data.

Din baggrund

Du har en relevant uddannelse inden for supply chain, logistik eller lignende. Derudover har du nogle års relevant erhvervserfaring fra en tilsvarende stilling inden for retail. Det er ikke et krav, at du tidligere har haft ledelse, men det kan ses som en mulighed for at tage det næste skridt i din karriere. Derimod er det afgørende, at du har en god forretningsforståelse og en analytisk tankegang samt en solid IT forståelse med et naturligt flair for Excel. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med SAP, SAP F&R eller BI programmer - gerne SAP BW.

Som person tager du ansvar både for egne opgaver og for teamets målsætninger. Vi leder efter en profil, der både har lyst til at arbejde på et strategisk niveau, være med til at flytte afdelingen og samtidig være en del af den daglige drift. Med dine fremragende kommunikationsfærdigheder holder du en løbende dialog med interessenter både internt i JYSK-organisationen såvel som eksternt med leverandører. Du har en stærk vilje til at opnå resultater og arbejder målrettet med et vågent øje for væsentlige detaljer og er ikke bange for konstruktivt at udfordre processerne. Sidst men ikke mindst, så har du en stærk holdånd og du formår at holde hovedet koldt og bevare det gode humør. Endelig er du flydende i skriftlig og mundtlig engelsk.

Ansøgning og cv

Rekrutteringsprocessen varetages af konsulentvirksomheden People & Performance, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Karina Pihl på tlf. +45 2263 2575 med undtagelse af uge 30 - 32. Send din ansøgning og dit cv hurtigst muligt via linket her på siden. Vi behandler ansøgninger løbende, og det er derfor en fordel, at du søger hurtigst muligt. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Om virksomheden
JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.500 butikker og 22.000 medarbejdere i 49 lande. I Tyskland og Østrig hedder butikkerne Dänisches Bettenlager - i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af den danske købmand Lars Larsen, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 29,9 milliarder DKK.


Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Brabrand

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.