Find job

Business Controller

Er du analytisk stærk, har du en solid forretningsforståelse, og vil du være en del af et stærkt controllerteam i en ekspanderende international virksomhed, så er du måske vores nye Business Controller? 

Til en nyoprettet stilling i vores økonomiafdeling søger vi en analytisk stærk Business Controller, der aktivt kan bidrage til udvikling af virksomhedens business controlling-funktion, således beslutningsgrundlaget for ledelse og medarbejdere styrkes i forbindelse med optimering af drift, produktion, salg mv.

Stillingen som Business Controller er med direkte reference til selskabets CFO, og du vil få en central rolle i organisationen, hvor du indgår i tæt samarbejde med ledelsen og dine kolleger i controllerteamet (3 financial controllers).

For den rette kandidat vil der i denne stilling være gode muligheder for at præge stillingen.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Udarbejdelse og standardisering af forretningsoptimerende analyser og processer på tværs af koncernens danske og internationale selskaber
  • Analysere, vedligeholde og sikre valide kostpriser
  • Ad hoc-analyser og rapporter
  • Definition af forretningskritiske KPI'er samt opfølgning på disse
  • Deltagelse i udvikling af BI-system
  • Opsætning af relevante dashboards
  • Deltagelse i budgetproces.

Dine kvalifikationer:

Som ny Business Controller forventer vi, at du har en kommerciel uddannelse på kandidatniveau, og at du kommer med relevant erfaring fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed.

Du besidder en solid økonomi- og forretningsforståelse, og med din analytiske tilgang formår du at analysere store og komplekse datamængder.

Du er en erfaren MS Office-bruger og har et solidt kendskab til BI-værktøjer. Hvis du har erfaring med Navision Dynamics/AX er det en fordel.

Du får en tværorganisatorisk berøringsflade, og jobbet indebærer, at du indgår som en proaktiv, handlekraftig og positiv samarbejdspartner.

Vores hverdag er til tider hektisk, så du skal trives i et dynamisk miljø, hvor du evner at arbejde struktureret og bevare overblikket, selv med mange bolde i luften.

Vi er en global virksomhed, så jobbet forudsætter, at du mestrer dansk og engelsk i både skrift og tale.

Vi vægter et godt arbejdsmiljø og et godt humør i hverdagen, og vi ønsker en stærk teamplayer, der også kan varetage opgaver selvstændigt.

Som medarbejder kan vi tilbyde dig:

  • Et job i en solid og stærkt ekspanderende virksomhed
  • Et job i et internationalt miljø med kunder og kolleger over hele verden
  • Et job i et socialt velfungerende og uformelt miljø
  • Et job med gode arbejdsforhold, herunder bl.a. en 7. friuge samt gode udviklingsmuligheder
  • Et job med overskudsdeling i form af særlig pensionsordning
  • Kantineordning, massageordning mv.

Ansøgningsfrist & kontakt:

Ansøgningerne vurderes løbende, da tiltrædelse ønskes snarest. Stillingsopslaget nedtages, når den rette kandidat er fundet.

Har du spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte CFO Palle Hansen på telefon 4074 6872.

Om Palsgaard

Palsgaard A/S er en international virksomhed, som producerer specialprodukter til fødevareindustrien. Markedsføring af produkter sker globalt via et netværk af datterselskaber, joint ventures og agenter.
Palsgaard A/S indgår sammen med datterselskaber og andre virksomheder i udlandet i den selvejende institution Schou-Fondet på godset Palsgaard ved Juelsminde mellem Horsens og Vejle.
Palsgaard virksomhederne har i Danmark ca. 295 medarbejdere og ca. 200 medarbejdere fordelt globalt i datterselskaber.

Palsgaard A/S, Palsgaardvej 10, 7130 Juelsminde, Tel: 7682 7682, www.palsgaard.com.

Klik på “Søg jobbet”.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Juelsminde

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.