Find job

Kundechef

Vor kunde er førende indenfor sin branche. I alt beskæftiger virksomhedens mere end 2500 medarbejdere.

Der er tale om en nyoprettet stilling, og en essentiel funktion, som bl.a. betyder et stort fokus på håndtering af kunder lige fra ordreindgang over servicering til økonomihåndtering. Din ledelsesopgave er at bidrage til fastholdelse, udvikling og optimering af kundeporteføljen, således det understøtter virksomhedens forretningsstrategi. Virksomheden er i kraftig vækst og dette forventes også at fortsætte de kommende år. 

Du refererer til virksomhedens øverste ledelse 

Lokation: Storkøbenhavn

Kundechef der motiveres af at håndtere og optimere serviceoplevelsen på tværs af værdikæden for virksomhedens mange kunder

Primære ansvarsområder:

  • Ledelse af otte medarbejdere i en nøglefunktion i virksomheden 
  • Udvikling af kundeservice, som en del af den samlede consumer journey 
  • Agere sparringspartner i forhold til forretningen (involvere sig i dialogen med interessenter eksempelvis ved ændringer i kundebetingelser) 
  • Kundeanalyser og løbende analyse af serviceniveau samt effekt og hastighed 
  • Ansvar for drift samt procesoptimering af kundeservice og debitorområdet 
  • Månedlig opgørelse og rapportering af debitorer og hensættelser relateret til kundeservice 
  • Måneds- og årsafslutning samt rapportering 
  • Udvikling af KPI’er og opfølgningsværktøjer 
  • Input til likviditets forecast og opfølgning for forretningsområdet 
  • Løbende Ad-hoc ledelsesmæssige opgaver af udfordrende karakter 
  • Bidrage med relevante analyser for forretningen – eksempelvis markedsdata og udvikling af kundeoplevelsen 
  • Varetage den overordnede styring af aftaler med eksterne samarbejdspartnere, herunder tekniske og økonomiske partnere for området, faktureringshus, diverse kortselskaber og juridiske rådgivere for kunde servicefunktion 

Faglige kvalifikationer og erfaringer:

  • Uddannelse – gerne fra CBS/cand. Merc. - eksempelvis inden økonomisk markedsføring eller lignende 
  • Ledererfaring - tre-til fem år fra et lignende job 
  • Motiverende og inspirerende leder, der kan begejstre omgivelserne 
  • Høj forretningsmæssig forståelse og stor ansvarsfølelse 
  • Erfaring med at procesoptimere og skabe effektive teams 
  • Erfaring med at håndtere og optimere kundehenvendelser via telefon, mail og web – bl.a. med  kundeforespørgsler, regnings- og rykker spørgsmål 
  • Gerne erfaring fra en vækstorienteret virksomhed 
  • Erfaring med kundehåndtering eller medlemsservice – eksempelvis via callcenter eller online  servicecenter 

Personlige egenskaber:

  • Lederegenskaber – fokus på motivation, uddelegering og engagement hos dine medarbejdere 
  • Kvalitetsbevidst 
  • Systematisk og struktureret 
  • Bevarer overblikket i pressede situationer 
  • Selvstændig og fleksibel 
  • Robust og løsningsorienteret 
  • Gode kommunikationsevner 
  • Ansvarsbevidst 
  • Solid forståelse for processer og optimering 

Mulighed:

  • Spændende job i vækst-/entreprenørorienteret virksomhed 
  • Gode personlige karriereudviklingsmuligheder 
  • Godt arbejdsmiljø og gode kolleger 
  • God fast løn med pension og sundhedsforsikring 

If you are interested in this challenging position we are looking forward to receiving your comprehensive application for ref.no. 71.329 preferably through our ISG career portal or via email. 

Visit career.isg.com - here you can find new job offers every day. 

ISG Denmark / Recruiters 
DK-1550 Copenhagen, Rådhuspladsen 16 
Torben Aaskoven, M: +45 26 23 15 60 
application.aaskoven@isg.com

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Storkøbenhavn

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.