Find job

Senior Consultant til Channel Excellence, Operation

Vil du være med til at tage Telenor’s kanaler – Retail, Kundeservice og Telemarketing – til næste niveau indenfor både salg, service og kvalitet? Er du stærk på projektmodeller- og processer og passioneret for at være en del af at eksekvere på vores Customer Experience standard? Og kan du forankre principperne bag vores metode, COPC, og overbevise og motivere dine kolleger på tværs af kanalerne til at være med på forandringsrejsen? Så er du måske vores nye Senior Consultant i Channel Excellence.

Du kan tage COPC-stafetten videre og skabe værdi for kanalerne i Telenor   

Telenor ønsker at skabe sammenhæng og udvikle vores kanaler gennem ambitiøse mål indenfor både salg, service og kvalitet – samtidigt med, at vi fortsat skal effektivisere vores forretning. I Channel Excellence yder vi support til kanalerne Retail, Kundeservice samt Telemarketing. Afdelingen er på ca. 65 medarbejdere og spænder over Workforce Management, Finance, Education, Work Instructions, Quality, Implementation & Content og COPC.

COPC er en Customer Experience standard, og samtidig den metode, Telenor Group de sidste 2,5 år har valgt at udvikle vores kanaler ud fra. Formålet med at anvende COPC er, at skabe en sund forretning hvor omkostningerne mindskes mens service og kvalitet forbedres, og hvor indtjeningen og kundetilfredsheden stiger! Det er her du træder ind i billedet.

I stillingen som Senior Consultant bliver du en del af et professionelt team, der arbejder dedikeret og resultatsøgende efter at få COPC initiativerne implementeret på en måde, der skaber værdi for kunderne og kanalerne i Telenor. Rollen som Senior Consultant indebærer, at du selvstændigt, nysgerrigt og resultatsøgende planlægger og strukturerer dine arbejdsopgaver og metoder, så du gennem proaktiv brug af netværk kan sikre, at COPC tiltagene fortsat lever i alle Telenors kanaler.

Dine primære arbejdsopgaver: 

  • Udvikle og implementere COPC tiltag i tråd med overordnet roadmap 
  • Ansvarlig projektleder på udvalgte initiativer  
  • Sikre KPI opfølgning og opnåelse 
  • Kontinuerlig og vedvarende opfølgning på, at processerne følger COPC standarden 
  • Proaktivt feedback loop mod stakeholders 
  • Sparringspartner der formår at udfordre de ansvarlige processejere 
  • Ansvarlig for at drive kontinuerlige audit-besøg inden for specifikke ansvarsområder  
  • Konceptudvikling, analyse og dokumentation  

Det er din personlighed der driver dig frem 

Som person er du indvirkende og proaktiv og du formår at drive processer på tværs af kanalerne. Du har en resultatorienteret og vedholden tilgang, og giver ikke op, før målet er nået. Du er vant til at opsøge forretningen proaktivt og din erfaring har lært dig at ”bide dig fast” – både i modvind og modvilje mod forandringen. Du evner at skabe et bredt netværk i organisationen og ved at du kun lykkes med dit budskab, ved at motivere, opsøge og samarbejde med dine stakeholders.

Du har en professionel stolthed, du er ambitiøs – sætter gerne barren højt. Du kan opleves som en selvstændig holdspiller der karakteriseres ved et højt drive med et godt humør, og så besidder du en høj grad af fleksibilitet. Du har formentlig en længere videregående uddannelse, fx HD eller Cand.Merc. Vigtigere er dog, at du kan bidrage med analytisk forståelse og kommer med flere års metodeerfaring og procesoptimering, fx fra LEAN, projektledelse eller som leder. Du kommer til at samarbejde med vores globale COPC organisation, og vi forventer derfor at du er stærk i engelsk, både mundtligt og skriftligt.

Vores team har en nøgleposition 

COPC teamet består af tre konsulenter, som alle arbejder på tværs af kanalerne og har et tæt samarbejde med hele Channel Excellence. Du vil endvidere opleve, at mange af dine nærmeste samarbejdspartnere vil være ledere i kanalerne, HR, Telenor Business Units og Telenor Group.

COPC-rollen er en nøgleposition i at få eksekveret de strategiske initiativer i Operation og positionen kræver at du bliver certificeret COPC Implementation Leader. På tværs af Telenor Group, har over 500 ”Implementation leaders” nu taget COPC uddannelsen. Teamet arbejder sammen om, at skabe stærke resultater i et uformelt arbejdsmiljø præget af godt humør, engagement og professionalisme.

Nysgerrig?

Lyder COPC-rollen som noget for dig, eller vil du vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Manager Nanna Ibsen på tlf. +45 60 50 66 00.

Søg stillingen via linket her på siden. Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning senest den 23. oktober 2018.


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og bredbånd. Vi er en del af en global virksomhed, som er et af Nordens største teleselskaber og en af verdens største leverandører af mobiltelefoni. Telenor er repræsenteret i 13 lande, og på verdensplan hjælper vi 208 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1500 medarbejdere, som hver dag yder vores bedste for at gøre det enkelt og nemt for vores kunder at kommunikere. Det er vigtigt for os, at Danmark bliver et førende videnssamfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i den danske teleinfrastruktur. I Danmark er CBB Mobil og Canal Digital også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Aalborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.