Find job

Kunderådgiver til DA’s fonde

Kan du levere solid kunderådgivning af højeste kvalitet? Og vil du være med til at gøre vores overenskomstbaserede ordninger nærværende og lette at forstå for vores medlemmer? Så er du måske den kunderådgiver, vi søger.  

Om stillingen 

Som kunderådgiver får du ansvar for at give vores medlemmer professionel rådgivning og vejledning om de overenskomstbaserede ordninger, som de er omfattet af. Din opgave bliver derfor at rådgive om ordningerne fra start til slut samt levere god og venlig service til virksomhederne, der indbetaler til ordningerne. Dine opgaver bliver primært, at: 

  • Vejlede vores medlemsvirksomheder via telefon og mail. 
  • Lave sagsbehandling på diverse forespørgsler.  
  • Sikre en enkel og effektiv kundebetjening. 

En af vores vigtigste opgaver er at sikre høj kvalitet af vores sagsbehandling, og at alle kunder får en god oplevelse og korrekt svar på deres henvendelser.  

Stillingen er nyoprettet og fra første dag deltager du i et grundigt oplærings- og introduktionsforløb, så du lærer alt om vores ordninger, systemer og måder at gøre tingene på.  

I januar 2019 tager vi et nyudviklet kundeservicesystem i brug. Systemet er baseret på Microsoft Dynamics CRM og NAV – og i den forbindelse skal du kunne bidrage til den videre effektivisering og udvikling af vores arbejdsgange.  

Om os 

Du bliver en del af OK-Fonde, som har til opgave at administrere overenskomstbaserede ordninger for vores medlemsorganisationer og deres mere end 24.000 medlemsvirksomheder. Det drejer sig om udviklings-, kompetence- og barselsfonde samt feriegarantiordning.  

Vi er 15 medarbejdere i enheden, der arbejder med både kundeservice i forhold til medlemsvirksomhederne, økonomistyring i de enkelte fonde og digitalisering af vores ordninger. Organisatorisk refererer chefen for overenskomstfonde til DA’s direktør for Arbejdsmarked og Medlemsservice.  

Vi har et fagligt udfordrende miljø og et godt arbejdsklima, hvor vi hjælper hinanden og har en uformel tone. 

Om dig 

Du har følgende kompetencer: 

  • Du er udadvendt og serviceminded.  
  • Du er en god kommunikatør, der formår at møde kunderne i øjenhøjde både i telefonen og på skrift. 
  • Du går struktureret til dit arbejde og er god til at bevare overblikket.  
  • Du kan arbejde selvstændigt, men er også god til at samarbejde og trives med at løse opgaver som del af et team.  
  • Du er god til at videndele med dine kolleger. 
  • Du har flair for tal og it-systemer. 

Det vil være en fordel, hvis du: 

  • Har erfaring fra lignende stilling, men du kan også være nyuddannet. 
  • Er en erfaren bruger af Microsoft Office, herunder også Excel.  
  • Har erfaring med Microsoft Dynamics CRM og/eller NAV. 

Er du interesseret? 

Så send via linket en motiveret ansøgning vedlagt CV og eventuelt eksamensbevis senest mandag den 12. november. Samtaleforløbet består af i alt to samtaler. 

Dansk Arbejdsgiverforening er de danske private arbejdsgiverorganisationers hovedorganisation for arbejdsmarkedsforhold. Som interesseorganisation er det DA's formål at koordinere overenskomstforhandlingerne og påvirke de politiske beslutningsprocesser, så virksomhedernes konkurrencekraft og adgang til kvalificeret arbejdskraft er størst mulig. Mere end 24.000 virksomheder er medlem af en af DA’s medlemsorganisationer. Vi lægger vægt på samarbejde, et stærkt fagligt og socialt fællesskab samt løbende udvikling af den enkeltes kompetencer. Vi har et godt arbejdsmiljø og en uformel omgangstone i organisationen. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

København

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.