Find job

Forretningsorienteret økonomikonsulent til små og mellemstore virksomheder

– hos Azets i Odense

Azets søger en ambitiøs og faglig kompetent økonomikonsulent, der ønsker at være en del af holdet på vores kontor i Odense. Her bliver du en del af et professionelt og spændende arbejdsmiljø, hvor du dagligt møder kolleger, du kan dele erfaringer og idéer med og kunder, som har brug for netop din ekspertise og rådgivning.

Vi er toneangivende, når det handler om at omsætte faglig viden til effektiv regnskab og rådgivning, og er Nordens førende på området.

Vi tilbyder

Vi drifter vores kunders regnskabsfunktion, rapporterer, yder rådgivning og sparrer inden for regnskab, økonomi og skat. Arbejdsformen er teambaseret, og som ansvarlig for dine kunders regnskabsfunktioner, vil du blive involveret i en bred vifte af regnskabs- og rådgivningsopgaver. Vores kunder varierer i type, ejerform, branche og nationalitet, så engelsk er en naturlig del af din hverdag.

Din rolle som konsulent vil bl.a. omfatte regnskabsopgaver, der spænder fra løbende bogføring, moms, udarbejdelse af afstemninger i forbindelse med måneds- og årsafslutning til rapporteringer. Du får det primære ansvar for en eller flere større kunder, medansvar for opgavestyring, direkte kommunikation med økonomiafdelinger og ledelse hos kunder samt forskellige rådgivningsopgaver inden for regnskab og økonomi. Du får samtidig ansvaret for coaching af yngre konsulenter og review af deres arbejde. 

Vi har et innovativt og udviklingspræget miljø, hvor nearshoring, robotteknologi og kompetent rådgivning er en del af vores hverdag. Humor, en uformel omgangstone og et godt samarbejde binder det hele sammen.

Vi søger

Du brænder for at udvikle dig og har lyst til at prøve kræfter med nye udfordringer i ambitiøse og veletablerede omgivelser.

Vi forestiller os, at:

  • Du har minimum 4 års relevant erfaring inden for økonomifaget samt en relevant teoretisk baggrund
  • Rådgivning og højt serviceniveau falder dig naturligt – og du er samtidig god til at skabe relationer
  • Du er kvalitetsbevidst, selvkørende og god til at prioritere din tid 
  • Du optimerer og effektiviserer, når du ser muligheder for det

Vi tilbyder vores kunder den bedste service via it-værktøjer, der medvirker til at optimere deres forretning, hvorfor det er en fordel, hvis du har kendskab til flere økonomisystemer. 

Vil du være en del af teamet? 

Du får ansvar i en attraktiv og velkonsolideret virksomhed med professionelt fokus på vækst og udvikling samt en kultur, hvor vi alle har rum til at tænke nyt, tage ansvar og bidrage med konstruktive ideer og initiativer.

Har du lyst til at blive en del af vores succes, så glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning via 'søg jobbet' nedenfor. 

 Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR på 70 27 31 30.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Odense

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.