Find job

Økonomiassistent

Vil du være en del af holdet hos Crayon? - Kan du se dig selv som en engageret, proaktiv, ansvarsfuld og kvalitetsbevidst økonomiassistent?

Du bliver en del af et team på 4 personer, der dækker alle opgaver indenfor økonomi for vores selskaber i Danmark, Holland og på Island.

Crayon har positioneret sig som Nordens førende indenfor distribution af Software, SAM og Cloud-ydelser. Vi er en del af en børsnoteret koncern i Norge, som globalt beskæftiger mere end 1.000 medarbejdere, og vi samarbejder på tværs af landegrænserne i 21 lande. I Crayon Danmark er vi ca. 100 ansatte, fordelt på en lokation centralt i Silkeborg, hvor økonomiafdelingen er placeret, og hovedkontor i Søborg.

Vi søger en økonomimedarbejder der kommer med erfaring fra en lignende stilling.

Du har god økonomisk forståelse og trives med forskellige opgaver i en økonomiafdeling. Du besidder gode kommunikationsevner og formår at videns dele både intern og eksternt på alle niveauer.

Du følger konsekvent op på dine opgaver og overholder indgåede aftaler samt deadlines.

Om jobbet

Dine primære arbejdsområder vil være for vores selskab i Danmark og Holland.

I samarbejde med dine kollegaer i økonomiafdelingen vil du skulle arbejde med:

  • Kreditorbogholderi, herunder afstemning af kontoudtog og betalinger
  • Finansbogholderi
  • Bogføring og afstemning af likvide midler
  • Assisterer med debitoropfølgningen
  • Div. månedslukopgaver
  • Assisterer ved intern revision og årsregnskab
  • Evt. lønberegninger
  • Ad hoc-opgaver mv.

Kan du sætte flueben ved flere af følgende:

  • Behersker engelsk i skrift og tale, idet vores primære eksterne kommunikation foregår på engelsk.
  • Erfaren Excel-bruger og vant til at arbejde med pivottabeller.
  • Erfaring med Dynamics AX er en fordel.
  • Kendskab til de danske momsregler, samt EU-moms.

Vi tilbyder ansættelse i en global virksomhed, hvor initiativrige, innovative, ambitiøse og bidragende medarbejdere har gode muligheder for at udvikle sig fagligt og personligt samt for at gøre karriere nationalt som internationalt.

Vi tilbyder pensionsordning med sundhedsforsikring samt velfungerende personaleforening.

Praktisk information:

  • Ønsket opstart i stillingen: Hurtigst muligt
  • Ansøgningsfrist: Vi vil behandle ansøgninger løbende og foretage en kontinuerlig vurdering af egnede kandidater.
  • Lokation: Silkeborg, Midtjylland
  • Lønpakke efter kvalifikation

Ønsker du at høre mere om stillingen kan du kontakte:

Accounting Manager Heidi Bertelsen 

Telefon 53744052 eller mail hrb@crayon.com

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Silkeborg

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.