Find job

Er du vores nye QC Manager?

Du må rigtig gerne allerede have erfaring som QC Manager, men en dygtig kemiker med teamledererfaring eller tilsvarende kan også komme i betragtning.

Som QC Manager er du centralt placeret – midt mellem RD, produktion og ikke mindst vores kunder. Det er derfor vigtigt, at du har en rigtig stærk faglig kemikerprofil, og at du er god til at kommunikere. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver og ansvar:

  • Definere QC laboratoriets strategi for at supportere forretningen
  • Opsætte KPI’er for QC
  • Deltagelse i Site Møder (Hårlev og Køge)
  • Overordnet ledelsesansvar af QC laboratoriet herunder ansvar for at udvikle, træne og motivere afdelingens medarbejdere.
  • Overordnet ansvarlig for miljø, sundhed og sikkerhed i QC.
  • Sikre overholdelse af EU GMP part II samt at relevante guidelines implementeres og efterleves.
  • Sikre at QC udfører frigivelsesanalyser på rå-, mellem-og færdigvarer samt løbende proceskontroller og driftsanalyser i henhold til gældende specifikationer og metoder.
  • Delvis deltagelse i udviklingsprojekter
  • Kommunikation med kunder vedrørende QC opgaver, f.eks. vedr. overførsel af analysemetoder, validering af metoder mv.
  • Bidrage til driftsoptimering af laboratoriet.
  • Sikre opdatering af SOPer, specifikationer samt analysemetoder.
  • Sikre at relevante analysemetoder valideres/verificeres
  • Deltage i inspektioner og audits.

Vores nye QA-medarbejder:

  • M.Sc. eller Ph.D. i kemi eller tilsvarende
  • Flere års erfaring som QC leder inden for Life Science
  • Stærk kommunikator (PKC kommunikerer på dansk men anvender sædvanligvis engelsk i relation til kunder)
  • Erfaring med SAS jmp.

Ord som positiv, forandringsvillig, frisk på skiftende prioriteringer og resultatorienteret må gerne kendetegne din personlighed. Derudover er du selvfølgelig ansvarsfuld, selvstændig og struktureret, og kan lide at være leder.

Virksomheden:

pK Chemicals A/S (PKC) har vækstet kraftigt de senere år – og det gør vi med baggrund helt tilbage fra 1964, hvor vi har forenet kemisk og farmaceutisk knowhow til brug for produktionen af Dextran, Dextran derivater samt specialprodukter, som anvendes af de førende medicinske- og kosmetiske virksomheder i ind- og udland. Vi er en førende producent og har rigtig travlt.

Vi er i dag ca. 75 medarbejdere fordelt på to sites i Køge og i Hårlev. Bor du syd for København, slipper du altså for trafikken ind mod byen – bor du i eller nord for København kører du mod trafikken både morgen og aften. Den primære arbejdsplads vil være PKC-Hårlev.

Afdelingen:

Kvalitetsfunktionen består af et QC-laboratorie og en QA-afdeling, der dækker de to fabrikker i henholdsvis Køge og Hårlev. Begge afdelinger refererer til virksomhedens kvalitetsdirektør.

Som QC manager har du personaleansvar for 2 kemikere, en udviklingslaborant og en Associate Manager, der er leder af driftsteamet, der består af 5 laboranter samt nogle studerende, der primært arbejder i weekenden.

Vi tilbyder:

Udover oplevelsen og glæden ved at være i en vækstvirksomhed og arbejde inden for dit interessefelt, så tilbyder vi:

  • En løn der passer til dine kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Spændende, alsidige arbejdsopgaver på tværs af virksomheden og frie arbejdsforhold-Et velfungerende team i et travlt og spændende miljø
  • Gode personlige udviklingsmuligheder
  • Flekstidsordning.

Targeting Personalerådgivning hjælper PKC med at rekruttere – ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte Jeanette Juhlin på mobil 4075 0202 eller på jj@targeting.dk.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Køge/Hårlev

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.