Find job

Økonomidirektør (CFO)

Er du vores fremtidige Økonomidirektør, der både kan opbygge strategiske partnerskaber og designe vores IT-infrastruktur?

Er du en erfaren og forretningsudviklende Økonomidirektør med solid IT forståelse og flair for kontrakter, og kunne du tænke dig at opbygge den IT-arkitektur som skal til for at bringe en salgs- og produktionsvirksomhed ind i den digitale tidsalder? Har du lyst til at bruge din økonomiske viden og erfaring til at åbne de globale markeder for Johs. Tandrup A/S og sikre vores etablering af partnerskaber og datterselskaber globalt? Så er du måske den Økonomidirektør, vi søger til at indgå i ledelsesteamet.

Du vil få en unik mulighed for at arbejde i en dynamisk virksomhed med stor vækst indenfor et attraktivt marked. Ligeledes vil du få stor indflydelse i en flad organisation med korte beslutningsprocesser, som har ressourcerne og produkterne, der skal til for at få succes internationalt. Økonomi og rapportering er til at overskue i og du vil derfor have fokus på værdiskabelse og strategiske projekter.

Med din indtræden i det lille ledelsesteam vil du opleve et samarbejde med særdeles dygtige kolleger, der værdsætter en uformel og humoristisk tone og som brænder for deres arbejde. 

Stillingen er placeret hos Johs. Tandrup A/S i Allerød.

Udvikling af økonomifunktion globalt og digitalisering af forretningsprocesser

Som Økonomidirektør vil du træde ind i en rolle med diversitet i opgaverne og bidrage til virksomhedens fortsatte ekspansion og effektivisering. Du vil tage ansvar for økonomifunktionen og være med til at sætte den strategiske retning gennem din hands on udvikling af forretningsprocesser og opbygning af IT-struktur.

Derudover indebærer rollen:

  • Forestå etablering af nye datterselskaber
  • Administration af datterselskaber
  • Indgåelse af strategiske partnerskaber
  • Sparringspartner for den daglige ledelse samt bestyrelsen gennem analyse og rapporteringsarbejde
  • Implementering af nye IT systemer og opbygning af arkitektur for forretningsprocesser og vidensdeling.
  • Ansvarlig for kontrakter - både med kunder, samarbejdspartnere, datterselskaber, samt ansættelseskontrakter.
  • Ansvar for bogholderiet (inklusiv en medarbejder).
  • Ansvarlig for IT og HR, herunder drift, vedligeholdelse og udvikling
  • Kontakt til bank og revisor
  • Ansvarlig for forsikringer etc.
  • Kontakt til myndigheder etc.

Du kan forvente at blive en del af en virksomhed, som ønsker at skabe enestående resultater i et uformelt, åbent, tillidsfuldt og ambitiøst miljø. Stillingen som Økonomidirektør tilbyder chancen for at vokse med virksomheden og sætte dit eget præg på strategien.

Virksomheden tilbyder gode personaleforhold såsom frokostordning, sundhedsforsikring, pensionsordning og sociale arrangementer.

Hvem er du?

Du har måske i dag succes som regnskabschef i en familieejet koncern eller i en handels- eller produktionsvirksomhed. Det kan også være at du sidder som revisor i et velanskrevet revisionsfirma.

Du byder ind med faglig kompetence og personlige lederegenskaber. I dine tidligere jobs har du netop brugt dine gode lederegenskaber til både at få dine medarbejdere til at udvikle sig og trives, og til at bidrage til virksomhedens udvikling.

Du har en positiv tilgang til dit arbejde, dine medarbejdere og kolleger, og på den måde bidrager du aktivt til at skabe et godt arbejdsmiljø. Desuden er det vigtigt, at du motiveres af både store og små opgaver/problemstillinger, og at fokus altid er på at løse opgaven i høj kvalitet.

Du har et naturligt højt drive kombineret med en dyb erfaring, en solid værktøjskasse og systemforståelse. Du er desuden ansvarsbevidst, selvkørende og beslutningsdygtig.

Dine kvalifikationer:

  • Relevant økonomisk uddannelse, f.eks. cand.merc.aud eller cand.merc.asc eller lignende
  • Ca. 5-10 års relevant erhvervs- og ledelseserfaring
  • Gode lederegenskaber
  • Erfaring med selskabsskat, selskabslovgivning, koncernregnskaber og personskat etc.
  • Erfaring med selskaber i et international set up
  • Gerne erfaring med M&A
  • Godt kendskab til IT samt kendskab til ERP-systemer og digital automatisering
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau.

Virksomheden:

Johs. Tandrup er en familiejet virksomhed beliggende i Allerød, der siden 1946 har udviklet, designet og produceret sanitært badeværelsesudstyr, som man i dag eksporterer til mere end 30 lande. Virksomheden producerer produkter til sikring af bakteriefrit vand til bad og drikke uden at gå på kompromis med sikkerhed, brusekomfort og vandbesparelse. Løsningerne markedsføres samlet under betegnelsen T-Safe®. Dette område har oplevet stor succes og virksomheden står foran en udrulning til nye markeder og det forventes, at der skal etableres en række datterselskaber over den nærmeste årrække, indgås strategiske partnerskaber. Der skal desuden opbygges en infrastruktur til både at supportere eksisterende markeder og gøre virksomheden konkurrencedygtig på nye markeder.

Virksomheden er velpolstret og beskæftiger 30 medarbejder. Som virksomhed lægger Tandrup vægt på gode værdier med fokus på teamwork, gensidig respekt, jobtilfredshed fra alle medarbejdere, kvalitetsbevidst service samt gode relationer internt såvel som med kunderne. Du bliver således hos Tandrup en del af en solid virksomhedskultur med fokus på trivsel og gode karrieremuligheder.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Allerød

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.