Find job

Leder til Utility & Equipment team

Vi søger en teamleder til vores Utility & Equipment team.

Utility & Equipment team består af 12 dygtige ingeniører/kemikere der varetager mange forskelligartede opgaver inden for drift, optimering, kvalificering af vores utility udstyr, HVAC og kølefaciliteter. Teamet varetager også koordinering og praktisk udførelse af lokale projekter/initiativer indenfor PTS-området.

Teamet er en del af afdelingen Process & Technical Support(PTS), der består af ca. 50 medarbejdere fordelt på 3 teams.

Som leder i PTS vil dit primære fokus være at sikre at projekt og drift aktiviteter eksekveres med høj faglig standard, og i en takt der understøtter vores planer. Det er et krav at der arbejdes efter cGMP-standard, men under deviserne: "Nødvendigt og tilstrækkeligt" og "forstå din proces".

Du vil opleve at projekterne kan have brug for at skifte prioritering af opgaverne, hvilket kræver fleksibilitet, men vi tager tingene med et smil på læben og hjælper/lærer af hinanden i en uformel atmosfære, der er præget af vilje, entusiasme, engagement og humor.

Arbejdsopgaver

  • Direkte ledelsesansvar inkl. sikring af faglig og personlig udvikling for medarbejderne i teamet
  • Faglig sparring med en medarbejdergruppe med højt niveau af specialiseret viden inden for, utility drift, projekt og udstyrskvalificering
  • Følge op på aktioner og kommunikere klart ud med tidsplaner og prioriteringer
  • Holde overblik over teamets mål og sikre resultater
  • Arbejde struktureret med strategier vedrørende opgradering og vedligehold af eksisterende systemer
  • Optimering af interne arbejdsprocesser
  • Fastholde god trivsel i teamet.

Vi forestiller os at du

  • Har en kandidatuddannelse (ingeniør eller lign), der har givet dig stærk teknisk viden og indsigt.
  • Har ledelseserfaring og er konstruktiv i samarbejdet med interne og eksterne interessenter
  • Er en proaktiv holdspiller og motivator med et "can-do"-mindset
  • Er serviceminded og trives i et travlt miljø med klar, åben og ærlig kommunikation
  • Har erfaring med GMP og kvalitetsdokumentation i medicinalindustrien
  • Har erfaring med at arbejde med GMP-projekter sammen med drift
  • Er systematisk og analytisk med et godt overblik
  • Daglig koordinering på tavle(r)
  • Behersker skriftligt og mundtligt engelsk.

Vi tilbyder

ALK tilbyder et enestående dynamisk og behageligt arbejdsmiljø med inspirerende og udfordrende arbejdsopgaver. Resultaterne af din indsats vil være mærkbare gennem hele organisationen og du vil have mulighed for aktivt at påvirke og udfordre status quo. Vores flade organisationsstrukturer tiltrækker selvstændige individer, der kan lide at mærke forretningens udvikling og nyder at være tæt på beslutningsprocessen. Du vil blive en del af en engageret og dynamisk ledergruppe med god mulighed for at påvirke afdelingens visioner og mål samt sparring og planlægning af opgaver på tværs.

Kontakt

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte VP Geo Østergaard på telefon +45 41378000

Sådan søger du

Klik på "Søg jobbet her". Udfyld som minimum alle felter med rød stjerne. Men husk også at vedhæfte MOTIVERET ANSØGNING og CV.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Hørsholm

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.