Find job

Driftsleder

Har du byggeteknisk og økonomisk indsigt? Og brænder du for en alsidig hverdag koncentreret omkring kontakt til afdelingsbestyrelser, boligafdelingernes vedligeholdelse og økonomi? Så har vi mulighederne!

Vi søger en kompetent driftsleder med byggeteknisk baggrund til teamet af driftsledere i Roskilde. Som driftsleder vil du være den, der sammen med områdets bygningskonstruktør søsætter nye initiativer og tiltag i forbindelse med boligafdelingernes vedligeholdelsesplaner og akutte udfordringer med bygningerne. Du kommer til at indgå i et stort team af engagerede og dygtige medarbejdere, der holder til på områdekontoret på Københavnsvej, hvor medarbejderne varetager opgaver inden for vedligeholdelse af indendørs- og udendørsarealer, beboerhenvendelser, indflytninger, drift af områdekontoret m.m. Din hverdag vil være præget af alsidighed, så du skal kunne håndtere en uforudsigelig hverdag med mange afbrydelser og ændringer i planlægningen. Kan du det, kan vi forsikre dig for, at du vil få en udfordrende og spændende hverdag.

Ansvar for bygningsvedligeholdelse og boligafdelingernes langtidsbudgetter

Du vil få ansvaret for en række boligafdelinger, hvor din primære opgave er at etablere og varetage et konstruktivt samarbejde med afdelingsbestyrelserne, der vil bruge dig som sparringspartner i forhold til tiltag i boligområderne m.m. Derudover vil du i samarbejde med teamlederen være med til at sikre den daglige drift og trivsel på områdekontoret.

Dine arbejdsopgaver vil med afsæt i dette omfatte:

  • Gennemføre aktiviteter fra boligafdelingernes langtidsbudgetter
  • Føre lettere tilsyn med bygninger og koordinere renoveringsopgaver
  • Medvirke ved planlægning og gennemførelse af vedligeholdelsesopgaver i tæt samarbejde med Byggeri
  • Varetage forsikringssager
  • Kontakt med beboere, håndværkere og eksterne leverandører i forbindelse med almindelige vedligeholdelsesopgaver i og omkring boligerne
  • Have det økonomiske overblik over boligafdelingernes økonomi med ansvar for, at boligafdelingernes budget overholdes
  • Godkende webfakturaer på udført arbejde
  • Medvirke til udarbejdelse af budgetoplæg
  • Gennemføre årlige budget- og regnskabsmøder for de boligafdelinger, du har ansvaret for

Naturlig omdrejningspunkt med byggeteknisk og økonomisk indsigt

Da alle boligområder har en bygningskonstruktør tilknyttet, har vi ikke en forventning om, at du har en teoretisk uddannelse. Vi har dog en stærk formodning om, at du har arbejdet med renovering/byggeri i en årrække - meget gerne med en håndværksmæssig baggrund - og generelt navigerer uden besvær i håndteringen af opgaver inden for de forskellige håndværksfag. Du har økonomisk forståelse og har gode IT-færdigheder.

Du er ambitiøs, målrettet og har masser af lyst og vilje til tage ansvar for opgaverne på områdekontoret. Vi forventer, at du er holdspiller og samtidig står du solidt på egne ben. Du kan naturligvis holde mange bolde i luften på samme tid og ser en udfordring i gå forrest og være med til at træffe de vigtige beslutninger.

Du har et højt drive og motiveres af at styre processer inden for ejendomsservice og -drift.

For at komme i betragtning til stillingen skal du være i besiddelse af gyldigt kørekort og være villig til at stille egen bil til rådighed i forbindelse med møder, bygningsbesigtigelse m.m.

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder:

  • Fleksible arbejdstider - du skal være indstillet på, at der i forbindelse med budget- og regnskabsmøder vil forekomme aftenmøder, hvor din deltagelse er påkrævet
  • Attraktive personaleforhold med bl.a. aktiv personaleforening og diverse sociale arrangementer
  • Ansættelsesvilkår og løn i henhold til gældende overenskomst mellem BL og Faglig Puls
  • Kontoret på Københavnsvej er placeret tæt på motorvejsafkørsel, og der er gratis parkering

Henvendelse

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder for driftslederne Kenneth Dietz på 23 30 56 01. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen så kontakt HR-partner Lotte Helt-Overgaard på 46 30 47 89.

Søg stilling

Du bedes sende din ansøgning og CV via "Søg jobbet her".

Ansøgningsfrist: 20. januar 2019

Arbejdssted:Københavnsvej 106 B, 4000 Roskilde


Om Boligselskabet Sjælland

Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård.
Vi har 7 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Roskilde

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.