Find job

Controlling Manager med fokus på mennesker, forbedringer og resultater

Ansøgningsfrist: 22-01-2019

Tiltrædelsesdato: Start hurtigst muligt


Brænder du for tal og mennesker, og har du et stort drive og høje ambitioner om at udvikle et team af kompetente controllere? 

Hos Berendsen søger vi lige nu Controlling Manager, der kan skabe en klar retning og gode resultater inden for controlling med udgangspunkt i stærke relationer.   

Om jobbet: 

Hos Berendsen er controlling ikke bare kontrol og intern revision. Det handler i lige så høj grad om strategisk økonomistyring, analyse og formidling af data samt professionel dialog med medarbejdere og samarbejdspartnere på tværs af Danmark såvel med vores kollegaer på  hovedkontoret i Paris. Som Controlling Manager får du således ansvar for at yde sparring til både de økonomiansvarlige i vores 17 danske afdelinger samt til virksomhedsledelsen i forhold til, hvordan controlling kan skabe muligheder for forbedret effektivt og produktivitet.  

Du bliver tilknyttet vores økonomiafdeling på vores hovedkontor i Søborg, hvor du  får ledelsesansvar for et mindre team. Grundet afdelingens størrelse, smøger du gerne ærmerne op og involverer dig aktivt i de daglige opgaver og udfordringer. I det daglige refererer du til Berendsen Danmarks økonomidirektør/CFO.  

Dine arbejdsområder: 

  • Ansvarlig for den månedlige rapporting til direktionen samt afdelingschefer.
  • Ansvar for at forbedre rapporteringen. 
  • Ansvarlig for alle forsikringer i Danmark.
  • Ansvarlig for budgetlægning samt systemer hertil.
  • Automatisere og forbedre daglige processer. 

Dine kvalifikationer: 

  • Du har lyst til at sætte dig ind i nye IT-systemer, og har generelt gode IT-kundskaber, heriblandt Excel som er en integral del af vores rapportering.
  • Du har gerne erfaring med Axapta.
  • Du har en stærk finansiel uddannelsesmæssig baggrund og dokumenteret erfaring med økonomiledelse/styring.
  • Du kan lide at arbejde med mennesker og opnår resultater i samarbejde med dine medarbejdere.
  • Du trives med at tage selvstændigt ansvar, og du er en god og omhyggelig afslutter, der forstår vigtigheden af at følge opgaverne til dørs.
  • Du er fleksibel med hensyn til planlægning af arbejdstid i spidsbelastningsperioder.
  • Du behersker engelsk i skrift og tale. 

Vi tilbyder: 

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en innovativ servicevirksomhed med et godt socialt miljø og med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Du vil komme til at arbejde sammen med engagerede og kompetente kolleger i et dynamisk og i perioder travlt miljø på vores hovedkontor på Tobaksvejen i Søborg. 

Det er vores målsætning, at vores nye kollega er fokuseret på samarbejde med de eksisterende medarbejdere i teamet samt ansættelse af nye kolleger, så business impact fortsat øges. 

Vi tilbyder en gage efter kvalifikationer, firmapension, mv. 

Ansøgningsfrist og  kontakt: 

Har du spørgsmål til stillingen eller lignende, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Michael Dufke Nørgaard på tlf.: 3114 1431.  

Er du interesseret i jobbet, og besidder du de nævnte erfaringer og kvalifikationer, så send din ansøgning senest den 22. januar 2019 via vores hjemmeside: www.berendsen.dk/ledige-stillinger 

Ansøgninger behandles løbende. 

Berendsen Textil Service A/S er Danmarks førende tekstilservicevirksomhed, med specialiserede vaskerier fordelt over hele landet.  

Vi tilbyder serviceløsninger inden for arbejdsbeklædning, måtter, håndhygiejne og linned. Besøg www.berendsen.dk hvis du vil vide mere.  

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Søborg

Job hos virksomheden

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.