Find job

Cross Sell and Loyalty Manager

Som Cross sale and loyalty manager er du ansvarlig for PCHs digitale krydssalg og loyalitetskampagner på tværs af Norden. Med fokus på customer experience er det dit hovedansvar, at øge salget pr. kunde samt minimere churn gennem øget kundeloyalitet.

I en ny position, bliver du en del af et team med en klar vision: We build and accelerate an omnichannel strategy, to transform the commercial business and find new profitable ways for growth. Med dine styrker i marketingautomation, customer journeys og performance marketing får du en stor rolle i at indfri vores kommercielle mål indenfor mersalg og churn-reduktion. Vores ambitioner er store – vi vil bygge den bedste customer sales experience på tværs af e-commerce, digitale kanaler, call centre og vores 90.000 abonnenter.

Du trives med at tage arbejdshandskerne på når det kræves, og du har en høj eksekveringsevne. Du arbejder på tværs af hele værdikæden fra ideudvikling, lancering til optimering af kampagnerne.

Ansvarsområder

  • Strategi for segmenteret kundekommunikation, mersalg og loyalitet for 90.000 abonnenter på tværs af Norden
  • Udvikling og daglig drift af digitalt onboarding program og loyalitetskoncept
  • Opbygning af marketingautomation program med fokus på mersalg, loyalitet og reduktion af churn
  • Customer journeys på tværs af kontaktpunkter (digitalt, telefonisk og offline) som opbygger engagement og trækker kunderne ned gennem salgstragten/øger loyaliteten
  • Ansvarlig for VNP.dk og sprogversionering til de andre nordiske sites
  • Styring af eksterne indholdsleverandører og grafiske bureauer
  • Griber selv pennen og skriver fængende salgstekster, når der er behov for det
  • Sikrer at tekster og andet materiale er godkendt af Compliance
  • Udvikler KPI’er for loyalitet og krydssalg – med tilhørende ledelsesrapportering
  • Tæt samarbejde på tværs af divisionen for at sikre værdikæden “sales => new customer => repeat customer/cross sell”.

Kvalifikationer

  • +5 års erfaring fra en lignende stilling fra et consumer firma eller bureau – f.eks. fra telekommunikation, forsikring eller anden abonnementsbaseret branche.
  • Uddannelse indenfor kommunikation, marketing eller digitalt på minimum bachelorniveau
  • Baggrund som projektleder eller uddannelse som projektleder er et plus
  • Kommerciel mindset der tager udgangspunkt i kundens behov
  • Vant til at arbejde i et miljø med stort fokus på at ramme målet hver uge
  • +5 års erfaring med performance marketing
  • Hands-on erfaring med nyhedsbreve og marketingautomation (gerne Apsis)
  • Er hjemmevant i customer journeys i en omnichannel strategi
  • Har udviklet og implementeret forskellige digitale loyalitetsprogrammer med fokus på churn-reduktion
  • Har erfaring med at udvikle kampagner fra ideudvikling, tekst skrivning til den praktiske eksekvering i CMS og e-mail systemer
  • Skriver fejlfrit dansk, har god forståelse for engelsk (corporate sprog) og jobbet kræver endvidere at du kan læse og forstå svensk og norsk.

Foretrukne kvalifikationer

  • Du har en proaktiv, systematisk og struktureret tilgang til dine opgaver, fremragende kommunikationsevner og kan præsentere KPI'er på en gennemsigtig og enkel måde
  • Du har sans for detaljen, på trods af deadlines og en hverdag i høj fart
  • Du føler dig tilpas i et uformelt miljø, og så er du en holdspiller.

Pfizer is an equal opportunity employer and complies with all applicable equal employment opportunity legislation in each jurisdiction in which it operates.

 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Ballerup

Cookies på StepStone

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra StepStone og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.